14 Reacties
6 maanden geleden
Ik ben bijna 15 weken en ik probeer dan een warme douche te nemen (zittend met de straal op de buik) slaap zelf met een zwangerschapskussen en dat werkt ook echt perfect. En vooral niet te hoog en zwaar tillen dan heb ik er zelf bijna geen last van.
6 maanden geleden
Reactie op Zaralot1
Dankjewel! Ik ga ook maar is zo’n kussen bestellen, lijkt me wel fijn!
Ik zelf heb het gekocht bij bol.com werkt echt perfect en is het niet zo heel duur. Zelf heb ik de j-vorm ideaal om als kussen te gebruiken maar ook tussen je benen te leggen (is ook fijn voor als je pijn hebt aan je bekken) ik gebruik de onderkant van de j als kussen en de i leg ik tussen mijn benen en je slaapt ideaal
6 maanden geleden
Roosvicee pruimen al geprobeerd? Heb ook veel last vooral in de avond. Mijn vk is geen voorstander van medicatie tegen verstopping. Liefst op een natuurlijke manier proberen op te lossen😅
6 maanden geleden
Reactie op Lelie571351i
Roosvicee pruimen al geprobeerd? Heb ook veel last vooral in de avond. Mijn ...
Roosvicee pruim werkt bij mij soms ook idd goed !
Verder een kop koffie al wordt ik.er nog misselijk van...
Lactulose/microlax als laatste oplossing.
6 maanden geleden
Ik heb een paar weken elke ochtend een gedroogde pruim + roosvicee pruim genomen nog voor t ontbijt. Dat hielp goed. Inmiddels is bij mij de misselijkheid er ook zo’n beetje af en merk ik dat het met meer en beter eten ook beter gaat qua darmen. De roosvicee hou ik er voorlopig nog wel even in overigens anders komt de verstopping toch weer terug.
6 maanden geleden
Hier ook heeel veel last van opgeblazen buik en moeilijk naar wc kunnen. Ik ga beginnen met die poederzakjes via de huisarts. Geen laxeermiddel, maar wel om ontlasting soepel te maken. Ik word af en toe echt gek van mijn buik en lijk al 7 maanden zwanger soms 😫
6 maanden geleden
Ik heb lactulose gekregen van de huisarts omdat ik met die vezelzakjes minstens 2 liter moet drinken en heb echt moeite met eten en drinken. Gelukkig blijft t nu wel binnen sinds week 10 ongeveer, maar veel eten/drinken. Ik ben meteen opgeblazen en voel me dan weer misselijk. Ook erg winderig😅🤭
Ik merk dat het eten van kiwi's helpt en het eten van tutifruti.
6 maanden geleden
Ik heb pijn in mijn bovenbuik. Lees over zwangerschapsvergiftiging, hoge bloeddruk, maar ook over de darmen. Nu denk ik eerder aan mijn darmen. Ben 13.4 weken zwanger. Ontlasting gaat wel goed, ene dag beter dan de andere. Hebben jullie ook pijn in de bovenbuik door de darmen?