23 Reacties

vorige week

Bij mijn eerste zwangerschap had ik een miskraam en geen bloedverlies. Bij mijn tweede wel lichtroze een hele tijd. Dat vond ik ontzettend spannend en maakte me heel onzeker. Maar die zwangerschap ging goed. Hij is acht. De eerste weken zijn gewoon zo spannend.

vorige week

Ik heb ook af en toe lichtroze of lichtbruine afscheiding. Bij mijn dochter had ik dit ook en dat is helemaal goed gegaan, dus ik zoek er niet te veel achter 馃槉

6 dagen geleden

Ik heb ook af en toe licht roze of bruinige afscheiding. Het is niet veel en merk dat het voornamelijk is als ik naar de wc ben geweest 馃挬, wat nu ook wat meer moeite kost. Merk wel dat ik het elke keer weer spannend vind als ik roze of bruinige afscheiding zie..

5 dagen geleden

Reactie op kibo_27

Ik heb ook af en toe licht roze of bruinige afscheiding. Het is niet veel e ...
Precies dit had ik ook! Nu 2 dagen niet meer gezien en is het normale afscheiding

5 dagen geleden

Reactie op Miralautje

Precies dit had ik ook! Nu 2 dagen niet meer gezien en is het normale afsch ...
Fijn! Ik heb het nu ook max 1x per dag een mini beetje. Dus hopelijk is het met een paar dagen helemaal weg.

5 dagen geleden

Pff ik had net ook ineens lichtroze afscheiding. Lees alleen maar horrorverhalen. Is mn 2e zwangerschap en bij de 1e zwangerschap de hele 40 weken geen drup bloed verloren. Dus is nu wel even schrikken. Hopelijk blijft het goed gaan

5 dagen geleden

Ik ben bang dat het hier de verkeerde kant op gaat. Net ineens wat helderrood bloedverlies en mn test is lichter ipv donkerder 馃槙

5 dagen geleden

Reactie op kibo_27

Ik ben bang dat het hier de verkeerde kant op gaat. Net ineens wat helderro ...
Bij twijfel altijd even je verloskundige bellen. Het kan ook iets onschuldigs zijn zoals een gesprongen vaatje in de baarmoedermond, maar voor je eigen gevoel zou ik even bellen.

5 dagen geleden

Zelf heb ik net toch weer een hele lading lichtroze bloed gezien op de wc.. Ben ook bang dat het mis is. Zometeen even bellen馃崁

5 dagen geleden

Reactie op Miralautje

Zelf heb ik net toch weer een hele lading lichtroze bloed gezien op de wc.. ...
Spannend zeg.. worden jouw testen ook lichter of test jij niet meer? Laat me weten wat de vk zegt 馃崁

5 dagen geleden

Reactie op kibo_27

Spannend zeg.. worden jouw testen ook lichter of test jij niet meer? Laat ...
Aantal dagen geleden voor het laatst getest en net getest, maar de T streep is nog steeds donkerder dan de C streep. Hoe snel wordt de test lichter na een miskraam?

5 dagen geleden

Reactie op Miralautje

Aantal dagen geleden voor het laatst getest en net getest, maar de T streep ...
Geen idee.. ik heb nog geen knallende test gehad 馃槙 Bij mn vorige zwangerschap wel. Daarom vertrouw ik het niet icm het bloedverlies

5 dagen geleden

Reactie op kibo_27

Ik ben bang dat het hier de verkeerde kant op gaat. Net ineens wat helderro ...
Ah nee ik zie nu je reactie hieronder pas. Maar wat naar dat je test lichter is. Is het wel met de 1e urine getest? En hoeveel weken ben je?

5 dagen geleden

Reactie op Miralautje

Ah nee ik zie nu je reactie hieronder pas. Maar wat naar dat je test lichte ...
Ja met eerste urine getest.. zou 4+5 zijn vandaag als het goed is. Dus nog helemaal niet ver hoor. Maar het hakt er toch een beetje in natuurlijk.

5 dagen geleden

Reactie op kibo_27

Ja met eerste urine getest.. zou 4+5 zijn vandaag als het goed is. Dus nog ...
Begrijp ik heel goed! Heb dat gevoel nu zelf ook. Doet veel meer met me dan ik in eerste instantie dacht 馃槪 Heb je krampen of dat niet?

5 dagen geleden

Reactie op Miralautje

Begrijp ik heel goed! Heb dat gevoel nu zelf ook. Doet veel meer met me dan ...
Nee geen krampen.. jij? Heb nu ook zoiets van; laat het dan maar gewoon doorzetten. Dan weet ik waar ik aan toe ben.

5 dagen geleden

Reactie op kibo_27

Nee geen krampen.. jij? Heb nu ook zoiets van; laat het dan maar gewoon do ...
Hier hetzelfde! Alleen lichtzeurend gevoel, maar dit heb ik af en toe al vanaf het begin.. En inderdaad: hopelijk zet het gewoon door als het mis is! Pas over 3 weken een echo en de verloskundige zegt dat zolang het lichtroze blijft en zonder krampen dat er een kans is dat er niks aan de hand is. Ik houd mn hart vast馃崁

5 dagen geleden

Reactie op Miralautje

Hier hetzelfde! Alleen lichtzeurend gevoel, maar dit heb ik af en toe al va ...
Ik duim voor je 馃馃崁 Voor mezelf zie ik het somber in gezien de nog steeds lichte testen.

5 dagen geleden

Reactie op kibo_27

Ik duim voor je 馃馃崁 Voor mezelf zie ik het somber in gezien de nog steeds ...
Maar is het niet steeds met verdunde urine nu? Misschien loopt het daarom wel af馃檹馃徏

5 dagen geleden

Reactie op Miralautje

Maar is het niet steeds met verdunde urine nu? Misschien loopt het daarom w ...
Ik doe het elke ochtend met mn eerste urine.. ik hoop natuurlijk op een wonder. Dat ik ineens een knal test heb morgen. Heb namelijk verder vandaag niet veel bloed meer geveegd. Je gaat gewoon zo erg aan jezelf twijfelen.. ik ben bij mijn vorige zwangerschap spontaan met 29 weken bevallen. Alles gaat nu gelukkig heel goed met hem, maar je raakt toch een beetje het vertrouwen in je lichaam kwijt.