5 Reacties
8 uur geleden
Reactie op Lindaax
Bel je verloskundige even met deze vraag!
Ja ga ik zeker doen, was benieuwd of anderen dit ook hebben ervaren..
7 uur geleden
Ik had ook bloedverlies na een dag bijna niks. Ik ging toen ook weer meer doen, alleen bij mij was het wel echt minder en zonder stolsels. Zou zelf wel de verloskundige gebeld hebben
6 uur geleden
Idd even bellen. Ik heb net controle ghad van mn baarmoeder in t ziekenhuis. Baarmoeder is schoon maar ik ben 6 weken en 2 dagen geleden bevallen en heb dit ook. Ik heb veel klachten tijdens borstvoeding wat veroorzaakt wordt door een histamine reactie op de oxytocine. Waardeloze gynaecoloog gezien net, is geen arts te noemen (en ik ben heel voorzichtig met uitspraken) zij zegt heel simpel, aankijken. Geen verdere dingen meer uitzoeken oid want de zorg is be毛indigd. Dus.. ik bloed lekker verder. 馃槄 ben benieuwd wat de verloskundige zegt. Laat je het hier weten?
4 uur geleden
Wat ik weet is dat je tot 6 weken lang kunt bloeden dat hoeft niet non stop te wezen. Kan even tussen zitten omdat je baarmoeder krimpt. En dat stopt soms ook even. Maar na die 6 weken kun je ook meteen al weer ongesteld raken. Dat is wat ik gehoord heb.