39 Reacties
3 dagen geleden
1e spontaan bij 40+6 begonnnen bevallen op 41+0
2e is met inleiding op 40+6 en bevallen op 41+0.
Dus eigenlijk geen verschil hier, wellicht langer doorgelopen als ik geen ballonetje had laten plaatsen bij deze zwangerschap.
Oja, mijn eerste was een zoontje en mijn tweede een meisje, ze zeggen dat meiden eerder komen maar geen garantie dus! Succes mama!
3 dagen geleden
Onze eerste dochter kwam spontaan met 39+2
Onze tweede dochter kwam spontaan met 38+1
3 dagen geleden
Ik hoor juist vaak dat 2e kindjes langer blijven zitten, maar dat de bevalling wel vaak een stuk sneller gaat. Ik wil niemand ontmoedigen!! 😬
Zelf hoop ik dat 4e kindjes zich eerder aandienen, maar bij vriendinnen al gezien dat je dan ook nog ver over tijd kan gaan, terwijl je dat eerder nooit had... Het zegt dus echt niks blijkbaar.. 🥲
3 dagen geleden
Bij de eerste 38+3 spontaan, vandaag 37+5 zwanger maar ben er zo klaar mee. Al dagen non stop harde buiken, ik kan niks meer. En heb geen eens bekkenpijn maar die buik doet zo’n pijn. 😣 Dus kom maar snel kleine man, moeders mentale gesteldheid wordt op de proef gesteld…
3 dagen geleden
Eerste 38+2 vlies scheur, geboren met 38+4 na inleiding. Nu 39+3 zwanger. Ben er ook wel klaar mee en heb echt zo geen zin om overtijd te gaan en te bevallen met kerst😅
2 dagen geleden
Bij de eerste 41+1 spontaan (meisje)
Bij de tweede 37+3 gescheurde vruchtzak en 37+5 inleiding (jongen)
Zit wel aardig wat verschil tussen.