17 Reacties

3 weken geleden

Hier afgelopen woensdag nog een keizersnede gehad! Alles goed gegaan en nu alweer thuis met de kleine man

3 weken geleden

Reactie op amber21051996

Hier afgelopen woensdag nog een keizersnede gehad! Alles goed gegaan en nu ...
Wat fijn om te horen! Vond je het meevallen?

3 weken geleden

Reactie op EerbiedigeZon083770

Wat fijn om te horen! Vond je het meevallen?
Jaa heel erg mee gevallen maar voor mij wel 2de keizersnede en was extreem snel weer op de been. Onze zoon is om 23:30 geboren woensdag avond en donderdag ochtend om 8:15 zat ik onder de douche

3 weken geleden

Reactie op amber21051996

Jaa heel erg mee gevallen maar voor mij wel 2de keizersnede en was extreem ...
Wat fijn om te horen! Heb je het met een ruggenprik gedaan?

3 weken geleden

Hier 4,5 jaar geleden een keizersnede gehad. Heel goed bevallen, ging heel snel. Herstelde goed.

3 weken geleden

Ik heb jn 2024 een eerste keizersnede gehad, ook vanwege een mislukte inleiding. Nu heb ik a.s. donderdag mijn 2e keizersnede gepland staan. Ik vond het herstel heel erg meevallen. Merk wel dat ik het heel spannend vind, het is toch een operatie.

3 weken geleden

Mijn spoedkeizersnede was al super fijn. Ik heb binnenkort een geplande. Laat het op je af komen! Voor je het weet zit de ruggenprik erin en ligt de baby op je borst. Een gentle sectio is echt heel fijn.

3 weken geleden

Ik lees mee. Krijg half december een gentle sectio. Vind het heel spannend. 1e kindje was een mooie thuisbevalling dus wel balen!

3 weken geleden

Ik heb in oktober 2023 een geplande keizersnede gehad. Hier kijk ik heel goed op terug. Het was heel relaxed allemaal en een hele mooie bevalling. Herstel ging erg vlot. Ik ga nu weer voor een keizersnede (dit keer moeder geassisteerd 🤩)
In 2016 een spoedeisende gehad en daar heb ik al echt geen nare ervaringen aan. Nu krijg ik weer een keizersnede gepland hoop ik kan zich altijd eerder aankondigen natuurlijk. Maar ook dit keer kijk ik er weer naar uit

3 weken geleden

Reactie op EerbiedigeZon083770

Wat fijn om te horen! Heb je het met een ruggenprik gedaan?
Ja zeker ook dat viel erg mee… ze verdoven de plek waar ze gaan prikken eerst een beetje waardoor je dat niet heel erg voelt!

3 weken geleden

Ik heb 3,5 jaar geleden een geplande keizersnede (ook gentle sectio) gehad die ik als heel positief ervaren heb. Het herstel duurde bij mij wel iets langer dan bij sommige anderen hier, maar ik kijk er heel goed op terug. Maak je er niet te veel zorgen over en probeer er ook een beetje van te genieten. Het was heel bijzonder toen ons zoontje ter wereld kwam en ik voelde me heel fit dus kreeg alles goed mee. Hij werd meteen bij me gelegd na een super korte check en op de recovery hebben we al borstvoeding kunnen proberen. Iedereen in de ok en daarbuiten was heel aardig en communiceerde goed. Hele prettige ervaring!

3 weken geleden

Hier 6 jaar geleden geplande gentle sectio gehad, erg positief gaat er rustig aan toe en hebbende tijd waardoor je goed begeleid word bij mij ging het herstel erg vlug zolang je maar meteen goed recht gaat lopen ondanks de pijn

3 weken geleden

Reactie op amber21051996

Hier afgelopen woensdag nog een keizersnede gehad! Alles goed gegaan en nu ...
Gefeliciteerd. Hoe voel je je?

3 weken geleden

Reactie op Snoetjeknoffel

Gefeliciteerd. Hoe voel je je?
Jaa voel me goed! Vandaag voor het eerst wat pijn in mijn rug maar verder nergens last vab

3 weken geleden

Reactie op amber21051996

Jaa voel me goed! Vandaag voor het eerst wat pijn in mijn rug maar verder n ...
Fijn! Ook geen pijn aan je wond? Ik ervaarde het ook als ongemakkelijk ipv pijnlijk hoor. Moet bijna weer!! Zin inz

17 uur geleden

Reactie op Snoetjeknoffel

Fijn! Ook geen pijn aan je wond? Ik ervaarde het ook als ongemakkelijk ipv ...
Nee ook niets aan de wond van pijn