40 Reacties
7 maanden geleden
Aahw , ja dit is de mijne maar zn nekploi is te hoog, die van jullie zien er idd annders uit🥺

7 maanden geleden
10w5d hier. Wij hebben a.s maandag de 13 weken echo. Al mijn echo's zullen nu medisch zijn vanwege mono/di tweeling dus vanaf 16 weken zal ik elke twee weken een echo krijgen.

7 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Heb je al een nipt test gedaan? Wellicht is het onschuldig!
Ik mag geen nipt test meer doen omdat 3.7 van de eerste echo, te hoog is voor een nipt😬
7 maanden geleden
Reactie op Chanelvaa❤️
Ik mag geen nipt test meer doen omdat 3.7 van de eerste echo, te hoog is vo ...
Wel de vlokken test dus die komt nog, 🫠
7 maanden geleden
Reactie op Chanelvaa❤️
Ik mag geen nipt test meer doen omdat 3.7 van de eerste echo, te hoog is vo ...
Oh wat bijzonder dat heb ik niet eerder gehoord. Woon je niet in Nederland? Wanneer heb je die vlokkentest?
7 maanden geleden
11+6, niks gehoord over de nekplooi :) volgende week 13 weken-echo maar daarbij mogen geen foto’s gemaakt

7 maanden geleden
Reactie op Cloudje
Is dat bij elke praktijk zo? Ik heb de mijne ook volgende week maar had wel ...
Omdat de 13 weken-echo onderdeel is van een wetenschappelijk onderzoek mogen geen opnames gemaakt is mij verteld. Bij mijn verloskundigenpraktijk mag wel gefilmd en foto’s gemaakt. Ik heb m’n hele termijn-echo van kunnen filmen :)
7 maanden geleden
Reactie op Cloudje
Oh wacht volgens mij begrijp ik het verkeerd.
Ik bedoel krijg je fotos mee ...
Voor de termijn-echo bij mijn eigen verloskundige praktijk wel, en dat mocht ik ook filmen (echt een aanrader!) voor de 13-weken-echo weet ik het nog niet want die heb ik volgende week pas!
7 maanden geleden
Reactie op NieuweMama13
11+6, niks gehoord over de nekplooi :) volgende week 13 weken-echo maar daa ...

Krijg je dan ook geen afdrukken mee??? Ik heb bij alle 13 weken echo's gewoon afdrukken mee gekregen (allemaal via ziekenhuis trouwens.) ik heb a.s maandag mijn 13 weken echo staan.
7 maanden geleden
Reactie op NieuweMama13
Voor de termijn-echo bij mijn eigen verloskundige praktijk wel, en dat moch ...
Zelfs dit mochten wij niet in het ziekenhuis... Womp womp 😭 alle echo's die ik krijg vallen onder medisch dus ja..
7 maanden geleden
Reactie op Anoniempje18299
Krijg je dan ook geen afdrukken mee??? Ik heb bij alle 13 weken echo's gewo ...
Ik denk dat het afhankelijk is van waar het onderzoek wordt gedaan. Op de website van het centrum waar ik volgende week naartoe ga staat dat je wel foto’s meekrijgt. Dus ik zou even op de website checken of even bellen als je het niet kan vinden :)
7 maanden geleden
Reactie op NieuweMama13
Ik denk dat het afhankelijk is van waar het onderzoek wordt gedaan. Op de w ...
Ja ik krijg alle echo's via mijn ziekenhuis omdat ik bij de gynaecoloog loop. Vorige keer 2 echo foto's meegekregen en was echt ff snel snel kijken...
7 maanden geleden
Reactie op Vlinder678
Oh wat bijzonder dat heb ik niet eerder gehoord. Woon je niet in Nederland? ...
Jawel ik woon in nederland, ben bij t wkz geweest , ik vind t ook raar eigelijk
7 maanden geleden
Reactie op Anoniempje18299
Ja ik krijg alle echo's via mijn ziekenhuis omdat ik bij de gynaecoloog loo ...
Ah ja, ik kan me voorstellen dat “even snel snel” niet zo fijn is! Je wilt toch lekker even naar je kindje kijken❤️ wellicht is het een optie om een pret-echo te laten maken? Dan is er wat meer tijd en kan je lekker filmen en zelf foto’s maken?