11 Reacties

5 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde helaas. Ik kan het nog niet geloven. Ik ben steeds bang dat ik net als jou bloed zie tijdens het afvegen en als ik wat voel weet ik ook niet hoe snel ik naar de wc moet😢 ik heb mijn echo 16 april. Duurt ook mij zelfs te lang😞 ik heb verder geen tips oid. Sorry! Ik kan alleen zeggen dat ik precies weet wat je doorstaat

5 dagen geleden
Heer herkenbaar! Ik ben vandaag ook onnodig vaak naar de wc geweest en nu moet ik eigenlijk slapen maar buikkramp dus hier zitten lezen ter geruststelling. Nu beter dus tijd om te slapen

5 dagen geleden
Ik heb pre-cies het zelfde en is oprecht fijn om te lezen dat ik dus niet enige ben 😆. Ik heb nu bijvoorbeeld geen kwaaltjes en heb meteen stress van is er iets mis? Ik vermijd ook topics over miskramen want wordt daar zo onzeker van ga mezelf allemaal dingen aanpraten. Ik heb me zelf maar gezegd dat als het gepland staat mijn bezorgdheid daar niks in gaat veranderen. Whats meant to be will be. Maar blijft suuper lastig. Elke afscheiding check ik nog steeds.. 18 april pas eerste echo.

5 dagen geleden
Ik herken dit volledig! Nu na 3 miskraam weer zwanger en elke dag /toiletbezoek zonder bloed voelt echt als een overwinning. Laten we hopen dat dit goed gaat voor ons!
Waarom pas 23-4 een echo? Heb je aangegeven dat je een miskraam heb gehad? Dan mag je vaak al
met 7 wkn terecht. 💕

5 dagen geleden
Hier ook de 23e eerste echo. Toen in de afspraak maakte gisteren dacht ik, wow dat is al snel! Maar nu ik gisteren en vandaag aan niets anders kan denken duurt het toch nog heeel lang!

5 dagen geleden
Ohh! Ik heb het ook.. 22 april eerste echo.. zo spannend. Ik geloof het ook nog niet echt hahaa, dus de dokter gebeld of ik hcg mag prikken dat hoor ik morgen. Zondag willen we het tegen mijn ouders en schoonouders zeggen. En dan kan ik het er eindelijk met iemand over hebben 😍