4 Reacties

5 dagen geleden
Testen zouden steeds duidelijker moeten worden doordat het zwangerschapshormoon stijgt. Maar in principe hoeft dat niks te zeggen en het is zeker niet nodig om daar naar te kijken. Kan juist een vertekend beeld geven. Als je een test hebt die positief is ben je zwanger. Meerdere testen doen is dus niet nodig. Maar voor sommigen geeft het meer vertrouwen.

5 dagen geleden
Reactie op Mommmmmmmm
Testen zouden steeds duidelijker moeten worden doordat het zwangerschapshor ...
Dank voor je uitleg. Het was zondag best wel een duidelijke plusteken.
Ik kan me goed voorstellen dat het meer zekerheid geeft, mijn vriend en ik wilden iig nog een test extra doen (morgen dus) gewoon ook voor gevoel/vertrouwen voor we afspraak maken met verloskundige
Dank voor je antwoord 鉂わ笍

5 dagen geleden
Hee hoi!
Het is ook maar net wat je wilt.
Er is geen goed en geen fout aan continu testen en kijken of ze oplopen.
Sommige houden graag controle en testen elke dag en zijn soms dan bijvoorbeeld ook al vroeg begonnen met testen. Zelf persoonlijk ben ik geen fan van elke dag testen. Dit omdat het mij de vorige keer na embryo terug plaatsing veel stress opleverde.
Wat ik wel doe is 1x per week een test tot aan de 1e echo om te kijken of ik een duidelijk streepje houdt. Dan weet je dat je HcG verder stijgt :)
En dat doe ik met de clearblue weken indicator, om te zien of ik naar 3+ ga en daar op blijf staan. Als hij dan terug gaat naar 2-3 dan weet ik dat het mis gaat en hij minder HcG meet.
Maar zo heeft iedereen zijn voorkeur馃グ馃尭

5 dagen geleden
Reactie op Babywensbijcf
Hee hoi!
Het is ook maar net wat je wilt.
Er is geen goed en geen fout aan ...
Lief鉂わ笍
Normaal hou ik ook graag de controle maar denk dat het mij ook veel stress oplevert zeg maar. En dan ga ik afvragen als het minder duidelijk is, komt dat doordat het niet goed gaat of gewoon zonder zorgelijke reden haha.
Ik ga er eens over nadenken