6 Reacties

8 uur geleden

Miss beroep doen op iemand. Heel veel beterschap met je man en gefeliciteerd met jullie dochter
Hulp inschakelen. Ouders, schoonouders, broers/zussen. Oh en even bellen of je dochter de RS immunisatie eerder mag. Super naar voor jullie. Wij hebben sinds de geboorte van onze dochter ook eerst twee zieke oudere kinderen. Na 1 week werden wij ziek. Het is echt bikkelen...

5 uur geleden

Hulp inschakelen vanuit je omgeving en eventueel zijn temperatuur meten. Mocht hij ook verhoging hebben is het verstandig dat hij helemaal niet in de buurt van je dochter is 😅 Overdag allebei veel slapen wanneer zij slaapt, hopelijk dat de kraamzorg hier ook in kan adviseren mochten jullie kraamzorg hebben. Veel beterschap en spoedig herstel gewenst!

5 uur geleden

Jeetje wat erg. Ik ben 21 dec behalve dmv een sectio. Dit is mijn grote angst🥲 heb je hulp in je omgeving?

5 uur geleden

Hij heeft wel lichte verhoging. Na een middagje slaap inhalen voelt hij zich inmiddels wel iets beter. Hoeveel zorgen moet ik me maken om de verhoging? Morgenvroeg bel ik in ieder geval direct voor een vervroegde RS prik.

1 uur geleden

Reactie op MoedigePrism951217

Hij heeft wel lichte verhoging. Na een middagje slaap inhalen voelt hij zic ...
Ik zou de temperatuur van jullie dochter goed in de gaten houden, mocht zij verhoging krijgen moet je direct de hap bellen😅