Sinds een klein uurtje heb ik pijn in mijn linkerzijde (geen steken maar constant), ik ben nu 11w5d zwanger.
Ik belde naar de spoeddienst (ik ben van België), omdat ik mij toch ongerust maak. De gynaecoloog van wacht zei dat ze eigenlijk niets konden doen maar dat ik mij ook niet ongerust hoefde te maken, dat dit niet zwangerschapsgerelateerd is. Ik moest in mijn bed kruipen met een pijnstiller en wat warmte erop.
Ik ben dus allesbehalve gerustgesteld. Iemand die dit ook heeft voorgehad en me misschien wat kan geruststellen?
Liefs,
Tineke
Ik had dit laatst ook maar zat totaal niet op de hoogte van waar de baarmoeder zit (echt midden net onder de ribben) dus heb me er eigenlijk niet zo'n zorgen om gemaakt.
Ik heb het toevallig ook, net aan de onderkant achter mijn ribben. Begon vanmiddag ineens. Maak mij nog geen zorgen, maar hoop wel dat het morgen weg is. Ik denk zelf dat het kan komen door een verkeerde beweging of dat ik dit weekend te veel heb gedaan. Als ik in bed lig, heb ik er geen last van.
Jazeker. Ink ben sinds maandag 11 weken en heb ook al veel pijn en steken gehad. Zeker als ik te gek deed. Dus luister goed naar je lichaam ❤️ en inderdaad even niet te gek tillen met je zoontje e.d.