9 Reacties

7 maanden geleden

Ik had dit laatst ook maar zat totaal niet op de hoogte van waar de baarmoeder zit (echt midden net onder de ribben) dus heb me er eigenlijk niet zo'n zorgen om gemaakt.

7 maanden geleden

Ik heb het toevallig ook, net aan de onderkant achter mijn ribben. Begon vanmiddag ineens. Maak mij nog geen zorgen, maar hoop wel dat het morgen weg is. Ik denk zelf dat het kan komen door een verkeerde beweging of dat ik dit weekend te veel heb gedaan. Als ik in bed lig, heb ik er geen last van.

7 maanden geleden

Reactie op Wiggie

Ik heb het toevallig ook, net aan de onderkant achter mijn ribben. Begon va ...
Ik heb mss ook een te 'zwaar' weekend gehad, het komt mss daardoor. Bedankt voor je reactie.

7 maanden geleden

Heb je veel gelopen, getild of een zware dag gehad fysiek gezien. Kan hierdoor komen

7 maanden geleden

Reactie op Jillian34

Heb je veel gelopen, getild of een zware dag gehad fysiek gezien. Kan hierd ...
Mijn zoontje van bijna 2 vroeg heel wat aandacht en wou veel opgepakt worden, dus mss komt het daar wel door...

7 maanden geleden

Denk dat het toch je banden zijn. Ik voel het ook met regelmaat als ik beetje te gek heb gedaan.

7 maanden geleden

Reactie op DutchieDuchess

Denk dat het toch je banden zijn. Ik voel het ook met regelmaat als ik beet ...
Al zo vroeg in de zwangerschap?

7 maanden geleden

Reactie op TinekeT

Mijn zoontje van bijna 2 vroeg heel wat aandacht en wou veel opgepakt worde ...
Ja dat komt het echt hierdoor! Zeker ook met tillen. Pas goed op jezelf en denk vooral even aan jezelf nu in deze periode!

7 maanden geleden

Reactie op TinekeT

Al zo vroeg in de zwangerschap?
Jazeker. Ink ben sinds maandag 11 weken en heb ook al veel pijn en steken gehad. Zeker als ik te gek deed. Dus luister goed naar je lichaam ❤️ en inderdaad even niet te gek tillen met je zoontje e.d.