3 Reacties
3 uur geleden
Wat fijn dat het nu beter gaat met je zoontje! 馃崁 Logisch dat je onzekerder bent geworden na zo鈥檔 opname, je wil toch best zuinig zijn op je kindje
Mijn dochter is nu 18 dagen en zit rond de 6-9 plas en poep luiers per dag, voor zover ik het kan zien/voelen aan het gewicht zijn zo goed als al haar luiers incl plas (en regelmatig nog plas als er net geen luier om zit 馃珷). Ik verschoon haar ook om de 3 uur tenzij haar luier voelbaar vol zit. Waterdunne ontlasting komt hier ook regelmatig voorbij!
1 uur geleden
Hier ook veel spuitluiers met vaak doorlekken tot gevolg 馃槄. Ons zoontje is net twee weken oud en krijgt ook volledig borstvoeding. Hier ook wel veel goede plasluiers, bijna iedere verschoning, maar hij drinkt ook vaak en best veel denk ik. Ik zal me zeker niet drukmaken om die net niet/net wel 6 plasluiers per 24 uur. Het is maar een richtlijn en ieder kind is anders. Onze dochter plaste ook niet zo veel.
25 minuten geleden
Wat vervelend dat jullie opgenomen geweest zijn. Wat voor een klachten had hij?
Ontlasting is hier ook waterdun (borstvoeding). Verder wel elke 3 uur een plasluier, de ene keer voller dan de andere