4 Reacties
3 weken geleden
Vorige keer ingeleid met 39 weken en hoewel het wat langer duurde dan verwacht, kijk ik er wel heel positief op terug. Je hoort altijd alleen de negatieve verhalen maar zoveel anders zal je bevalling niet zijn. Vond het juist heel praktisch om te weten wanneer je gaat bevallen haha.
3 weken geleden
Ik ben zelf ingeleid met 38 weken tijdens mijn vorige bevalling. Ik heb dat als prettig ervaren. Je weet waar je aan toe bent en kunt je daarop beter voorbereiden. Het ballonnetje plaatsen was gevoelig, viel er niet uit. Toch had ik de volgende dag 3 cm ontsluiting en hebben ze de vliezen gebroken. De wee毛n kwamen niet snel daarna op gang, dus hebben ze opwekkers gegeven. Dat ging ineens snel, toen een ruggenprik en daarna viel dat weer stil. Vervolgens ging het ineens zo hard dat de ruggenprik niet werkte. Uiteindelijk is binnen 8,5 uur mijn zoontje in het ziekenhuis geboren. Ik krijg nu weer een inleiding en dat geeft me veel rust doordat ik beter weet waar ik aan toe ben. Het kan natuurlijk altijd zijn dat het toch nog wordt uitgesteld, maar je hebt een stip op de horizon.
3 weken geleden
Hoi! Hier bij de 3e ingeleid, omdat hij nog dwars lag met ruim 39 weken! Er zit wel verschil qua inleiden, ikzelf ben ingeleid met de pilletjes, vanwege een eerdere keizersnede.. maar toch deed mijn lichaam hier al genoeg op! Ik had 2cm door de pilletjes, toen hebben ze gestript, en daarna ging de bevalling heel voorspoedig. Uiteindelijk ongeveer 6u over gedaan, maar heb het nooit heftig ervaren! Ik zeg nu juist dat het me ook rust gaf omdat je wist wanneer je moest gaan, en ik kon wat regelen voor de andere kindjes! Nu tot nog toe geen inleiding, maar vindt dat wachten en niet weten wanneer haast nog erger!馃檲 Succes maandag! Spannend.. maar ook heel leuk om eindelijk je kleintje te ontmoeten!馃槏