9 Reacties
3 weken geleden
Ik gebruik nu orthiflor zwanger en heb voor de baby straks protectis easydrops gekocht. Van probiotica met lactobacillus reuteri erin is wetenschappelijk bewezen dat het helpt tegen krampjes (dit zijn dan druppels voor de baby). Van alle andere soorten niet, maar bij dit soort dingen denk ik altijd: baat het niet dan schaadt het niet!
3 weken geleden
Ik had de eerst keer Orthiflor start gebruikt tijdens de zwangerschap en in de borstvoedingsperiode en ik denk dat dit wel aardig heeft geholpen met de krampen. Daarnaast gebruikte ik 10 druppels Sab Simplex voor elke voeding en hij heeft er eigenlijk nooit last van gehad verder gelukkig..
3 weken geleden
Reactie op Ulls
Orthica Orthiflor Start is een probioticum, speciaal voor moeder en baby. D ...
Deze begin je toch mee 6 weken voor de bevalling toevallig net besteld. Had ergens gelezen dat dit ook kan helpen om allergieën te verminderen en minder krampjes klopt dit? In me vorige zwangerschappen nooit gebruikt vandaar mijn vraag
3 weken geleden
Op welk moment van de dag kan je het nemen? Er staat op lege maag maar vergeet het vaak, is het effect er nog wel als je het midden op de dag neemt?
Ik gebruik orthiflor start