10 Reacties

16 uur geleden

Ik hoor vaak dat pure goat geitenmelk het dichtst bij borstvoeding komt en dat dit goed moet zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wie weet?

16 uur geleden

Reactie op zodan92

Ik hoor vaak dat pure goat geitenmelk het dichtst bij borstvoeding komt en ...
Dank je voor je reactie! Even opgezocht, schrok me rot van de prijs 🤭

16 uur geleden

Reactie op Miepje90

Dank je voor je reactie! Even opgezocht, schrok me rot van de prijs 🤭
Jaaa dat is echt niet normaal he 😱 Misschien zijn er goedkopere merken geitenmelk waar anderen wellicht ervaring mee hebben. ben trouwens heel benieuwd wanneer jou voorweeën doorzetten. Ik heb nu 2 nachten voorweeën gehad en het zet ook niet door 😭 Ook mijn 2e kindje.

16 uur geleden

Reactie op zodan92

Jaaa dat is echt niet normaal he 😱 Misschien zijn er goedkopere merken gei ...
Wat een ellende! Ik heb me toen na 3 slapeloze nachten laten inleiden. Dat was een enorme opluchting, want ik had om de 10 min echt pijnlijke weeën. Bij mijn 1e zette het okk niet door toen... ook ingeleid uiteindelijk. Veel sterkte meis 🩷

15 uur geleden

Ik herken het van me andere 2 zoontjes. Die hebben kma en dat uit zich eigenlijk op dezelfde manier.

14 uur geleden

Klinkt inderdaad alsof de melk niet lekker valt. Ik gebruik altijd geitenmelk van de Kruidvat eigen merk en die bevalt heel goed!

14 uur geleden

Misschien een osteopaat benaderen?

12 uur geleden

Ik zou over gaan op geitenmelk

12 uur geleden

Wij hebben bij de eerste pure goat gebruikt en nooit klachten gehad. Nu bij de tweede ook daarmee begonnen, maar omdat ze veel dronk moesten we van de arts perse koemelk (nutrilon) gebruiken. Met tegenzin toch 3 dagen gedaan en wat een ellende was dat! Alleen maar krijsen. Toch weer terug op pure goat en we hebben weer een tevreden baby die lekker goed slaapt en amper huilt. Ja het is prijzig, maar het is het zeker waard!

7 uur geleden

Is dit na iedere voeding of alleen in de nacht? Bij een KMA zou ze zo altijd moeten reageren lijkt me? Ik zou even contact opnemen met het consultatiebureau of de huisarts voordat je van voeding wisselt.