7 Reacties
7 uur geleden
Heel herkenbaar.. wij zitten momenteel met een van onze dochters in het ziekenhuis vanwege precies hetzelfde probleem.
Nu willen ze wel verder onderzoek doen omdat haar groei ook stilstaat...
6 uur geleden
Is het wellicht een optie om naar een osteopaat te gaan. Hier bij mijn vorige zoontje ook veel last gehad van reflux en koemelk allergie.
Na de eerste keer bij de osteopaat was hij zoveel rustiger. Er bleek daadwerkelijk een blokkade te zijn in zn buikje en zn maag zat niet op de goede plek.
3 uur geleden
Hey, wat naar is dat he. Wij net vorige week terug uit het ziekenhuis door rhinovirus, maar tijdens ziekenhuisbezoek ook veel erger last van reflux. Hij krijgt nu nexium, wat het maagzuur verminderd en hij heeft daardoor echt een stuk minder last. Hij spuugt nog wel en daar kun je niets aan doen, maar het maakt het overgeven minder zuur. Ik zou daar zeker even naar vragen! Dit mag je trouwens niet gebruiken icm jbpm. Maar merk echt wek verschil.
3 uur geleden
Reactie op Roos3428
Hey, wat naar is dat he. Wij net vorige week terug uit het ziekenhuis door ...
Jaa maar dat zijn allemaal dingen waar ik niet op vetrouw. Is niet altijd goed maagzuurremmer. Kan het erger maken. Ik wil niet dat se symptomen gaan bestrijden maar me meisje nakijken! Het zijn echt niet normale krampen ze heeft constant erge pijn
3 uur geleden
Mijn zoontje had dit ook en die is twee dagen geleden geopereerd in het umc Groningen! Naast 'een mondje terug' en Reflux, kunnen ze ook een aangeboren aandoening genaamt pylorushypertrofie hebben, het is met een kleine operatie op te lossen maar het brengt zonder deze operatie heel veel problemen mee! Leg dit dus a.u.b voor aan de behandelend arts, ik zal een bijlage toevoegen.
11 minuten geleden
Reactie op GracieuzeSpar019376
Is het wellicht een optie om naar een osteopaat te gaan. Hier bij mijn vori ...
Ja ben ik naar opzoek!
9 minuten geleden
Reactie op Kusxxmichelle
Mijn zoontje had dit ook en die is twee dagen geleden geopereerd in het umc ...
Hoi ik heb zitten lezen en zij spuugt totaal niet. Groeit verder goed drinkt goed dus weet niet of dat het zou kunnen zijn. Of bedoel je dat je zoontje die verschijnselen ook niet had