8 Reacties
vorige week
Mijn oudste gaf wel eens terug via de neus, nooit echt via de mond. Het was niet veel in een keer waardoor ze er niks mee wilden doen, mijn kind raakte er ook niet van in paniek, maar ik hield hem ook altijd rechtop na voedingen ook omdat hij overdag altijd bij mij sliep (op de borst of in de draagdoek)
vorige week
Reactie op miniDino03
Mijn oudste gaf wel eens terug via de neus, nooit echt via de mond. Het was ...
We houden haar al standaard rechtop omdat we haar niet weg kunnen leggen. Dan is het gegarandeerd binnen 15 minuten dat haar hele neus vol zit met melk.. heel vervelend voor haarzelf maar ook pittig voor ons gezien onze andere 2 kids.
17 uur geleden
Klinkt heel herkenbaar. Komt er bij hem via de neus niet uit maar als we hem neerleggen of iets te vlak beethouden dan klinkt hij zwaar verkouden. We houden hem heel veel rechtop. Reflux co sleeper maar heel eerlijk daar heeft hij nog zelden in geslapen. We dragen hem veel in een draagzak, hebben een mamaroo en een domo zitzak waar hij overdag veel in zit/ligt. We hebben het advies gekregen om te kijken als we hem op zijn linkerzijde leggen of hij dan minder last ervaart.
16 uur geleden
Reactie op Eef208
Klinkt heel herkenbaar. Komt er bij hem via de neus niet uit maar als we he ...
We hebben inmiddels contact gehad met de kinderarts.. zij gaven aan dat ze denken dat ze overvoed wordt. Dat kan eigenlijk bijna niet want ze drinkt nog lang niet wat ze zou mogen. Maargoed.. we proberen haar ook wel eens op de zij te leggen maar dat helpt niet. Co-sleeper helemaal een drama. Ze wil eigenlijk alleen maar opgepropt liggen dus de draagzak is ook wat lastig bij ons.. welke domo zitzak hebben jullie? Ik ga nu wel starten ism het cb en de kinderarts met toch wat Johannes broodpit meel om te zien of we daar wat mee kunnen verhelpen..
13 uur geleden
Herkenbaar.. pas op met johannesbroodpitmeel. Stopte bij ons de reflux deels maar.. toen kwamen de clisma's. Bij ons was het stoeltje voor op de triptrap een uitvinding. Hierdoor lag hij genoeg maar zat hij rechtop genoeg. Met een maand of 5 is hij eroverheen gegroeid toen we ook met de hapjes startte.
10 uur geleden
Reactie op Annopi
Herkenbaar.. pas op met johannesbroodpitmeel. Stopte bij ons de reflux dee ...
Ik ben ook huiverig voor Johannes broodpit meel want wij hebben met allebei onze oudste kinderen veel “problemen” met ontlasting en dit wil ik nu het redelijk goed gaat, echt zoveel mogelijk voorkomen. Stokke babysitter helpt ook niet.. eigenlijk alleen rechtop houden is het enige wat helpt.. maar we hebben nog 2 kinderen en dus zit ik hele tijd met ene schuld gevoel richting een van de drie.