14 Reacties

16 uur geleden

Wij hebbeb het wel gedaan. Het is ook geen vaccin omdat het niet de ziekte cellen zelf in spuit. Ook beschermt het juist voor de winter periode (6 maanden) ze krijgen er ook geen bijwerkingen van.

16 uur geleden

Ik zou oprecht niet weten waarom je het niet zou doen🤷🏼‍♀️ (mijn mening he😉) Bij ons komen ze vandaag. Ik laat zelfs al het bezoek pas komen na het prikje. Wil toch niet het risico lopen dat hij het RS virus oploopt van de visite🙈

16 uur geleden

Het is een geluk dat het beschikbaar is. Wij hebben het laten doen.

16 uur geleden

Het is niet zozeer een vaccin zoals andere en sich... Het werkt anders dan een normaal vaccin. Na het zetten van de vaccin is je kindje beschermd. Wij hebben hem wel laten zetten voor onze dochters ivm prematuur.

15 uur geleden

Wij hebben het ook laten doen. Ik vergeef het mijzelf niet als hij op het ziekenhuis komt te liggen of eventueel blijvende schade eraan overhoud. Door de prik heb ik het gevoel dat ik hem bescherm. Daarbij word deze prik al in veel landen gegeven dus het is niet perse nieuw. En ik heb begrepen dat de prik al heel lang word gegeven aan prematuur kindjes.

15 uur geleden

Wij hebben het laten doen. Sowieso twee kids thuis die al naar school/bso/kdv/sport gaan dus daar wil ik echt geen extra risico’s doorlopen. Daarnaast krijgen ze geen verschijnselen en is het geen vaccin zoals elk ander. Iedereen zijn eigen keuze uiteraard maar zie bij deze niet in waarom je het niet zou doen. Succes met het maken van je keuze!

15 uur geleden

Nadat er 2 babys binnen de familie opgenomen zijn geweest ivm rs heb ik geen moment getwijfeld. Zeker met een peuter in huis die alle virussen mee naar huis neemt 😆

15 uur geleden

Doen joh!!

15 uur geleden

Het is geen vaccinatie he. Onze buurvrouw werkt in het wkz en vertelde dat er alweer voorheen gezonde kinderen op de ic liggen met het rs virus. Hier hebben we ook met bezoek gewacht totdat hij gezet is

15 uur geleden

Reactie op Alhamdoulilah

Dit bericht is verwijderd
Sorry maar deze info klopt van geen kanten

15 uur geleden

Reactie op Alhamdoulilah

Dit bericht is verwijderd
Jaaa virus bedoelde ik inderdaad maar kon niet op het woord komen vandaar vaccinatie 😅 Geef borstvoeding en ze is verre van prematuur 4705 woog ze en 57cm tis meer dat ik benieuwd was hoe andere erin staan aangezien ik zelf persoonlijk wel denk van tis weer wat extra wat erin word gespoten, anderzijds denk ik ja als ze het wel krijgt en eindigt op de ic vergeef je het jezelf ook niet☺️

15 uur geleden

Reactie op VroegwijzeHemel337762

Het is geen vaccinatie he. Onze buurvrouw werkt in het wkz en vertelde da ...
Jaa snap ik inderdaad wij hebben wel bezoek gehad maar minimaal

14 uur geleden

Hi hallo , Vanwege vervelende discussies uit het verleden, hebben wij intern besloten vaccinatie topics niet meer toe te staan op het forum . De meningen zijn te uitlopend en er wordt vaak onjuiste informatie gedeeld . Voor ieders veiligheid verwijzen wij jullie liever door naar een zorgverlener . Succes ! Liefs, Jaleesa|Moderator