24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Geboorteclubs Geboorteclub december 2025

Schoonmoeder en oppassen

EleganteWaterlelie451199

vorige maand

Hoi allemaal, Wij hebben vandaag voor het eerst ons zoontje van bijna 5 maanden weggebracht naar zijn oma (moeder van vriend) voor een paar uurtjes. Het idee is dat hij daar straks elke week een dag naartoe gaat. Maar ik zie het eigenlijk helemaal niet meer zitten.. We hadden van te voren een lijstje gemaakt met dingen die wij belangrijk vonden. Maar ze zei spottend en lachend in ons bijzijn tegen haar dochter: 'moet je horen wat deze kneusjes hebben opgeschreven'. Ik vind dat echt niet respectvol. We kregen te horen dat ze lang heeft moeten wachten tot ze een keer mocht oppassen en dat mensen dat maar raar vinden. Zij is, buiten de kinderopvang, de eerste persoon waar mijn zoon heen gaat! Niet eens mijn eigen familie. Ook heeft ze een vrij wilde hond waar ik zelf een beetje bang voor ben. Ik wil niet dat mijn zoontje alleen is met de hond als zij even naar de wc moet bijvoorbeeld, liever ook niet als hij in de box alleen achterblijft. Maar dat vindt zij onzin. Ik wil dat mijn kind minder angstig voor honden opgroeit, maar dit voelt voor mij niet veilig. Ik baal zo ontzettend dat we met haar de afspraak hebben gemaakt om wekelijks op te passen. Het liefst zie ik er vanaf, maar dat kun je ook niet maken. Ik ben er zo verdrietig van. Het voelt voor mij niet veilig, ik voel me niet serieus genomen. Wat vinden jullie? Wat zouden julllie doen? Tips? Liefs

Geboorteclub december 2025

0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.