11 Reacties

8 uur geleden

Je kleine is net een week oud. Die moet ineens van een warme baarmoeder naar een koude wereld met veel indrukken. Geef der geborgenheid . Ze blijven niet tot ze 18 zijn kort slapen 馃┓

8 uur geleden

Vervelend maar compleet normaal. Het beste voor jezelf is accepteren en in shifts werken (net zoals afgelopen nacht). Er komt vanzelf meer tijd tussen!

8 uur geleden

Ja hier ook, de meeste nacht op met krampjes tot 4 uur.. als we meer dan 3 uur slapen verdeeld over de nacht zijn we al blij. Zo veel mogelijk afwisselen en dutjes overdag doen, maar zwaar is het zeker!
Kan het zijn dat ze het misschien koud heeft en daarom wakker wordt?

7 uur geleden

Een paar tips. Soms worden ze wakker van hun handjes. Sinds we haar inbakeren en een warme kruik gebruiken slaapt ze van 00.00 tot 06:00/06.30. Een andere tip om zo strak mogelijk de dekentje over haar heen te doen. Ook een gevoel van geborgenheid

7 uur geleden

Bedankt. De inbakertip met ook de handjes gaan we zeker aankomende nacht proberen.

7 uur geleden

Reactie op Wendy198

Bedankt. De inbakertip met ook de handjes gaan we zeker aankomende nacht pr ...
Oh ja ik heb ook nog numsy apparaat besteld. Die maakt baarmoedergeluiden kan ook rust geven. En een zacht nachtlampje, in het donker gaat ze ook huilen bij mij.

7 uur geleden

Reactie op Jillian34

Oh ja ik heb ook nog numsy apparaat besteld. Die maakt baarmoedergeluiden k ...
Oh en een speen kan troost geven. We hebben dus van alles geprobeerd

6 uur geleden

Wij hebben een babynestje tussen onze kussens in gemaakt met de kraamzorg, zodat hij de geborgenheid beter voelt. Wij hadden namelijk ook elke keer sirenes als we hem in zijn co-sleeper legde, zelfs al was die voorverwarmd. Mocht je dochter het inbakeren lekker vinden, wij hebben een little lunar slaapzak. Deze is lekker dik en kan je kiezen voor inbakeren of niet. Echt een inbakerdoek vind die van ons niets. Het komt goed, maar clustergedrag hoort er ook bij 鉂わ笍.

6 uur geleden

De speen spuugt ze uit en wil ze niet.. We hebben een gewone fleecedeken om haar in te bakeren. Hopelijk aankomende nacht een betere nacht.. 馃馃馃
Wij hebben de puckababy inbakerslaapzak, vindt onze baby heel erg fijn en hij slaapt makkelijk 4 uur tussen voedingsmomenten. Hij moet echt wakker gemaakt worden door ons. Maar hij is ook pas 3 dagen oud dus weet niet of hij zo goed blijft slapen 馃ぃ