6 Reacties

14 uur geleden

Wij hebben het niet gemist, wij hebben alleen de oude met 1 stand. In het begin is de box/nestje toch het fijnste voor je kleintje omdat ze dan helemaal plat kunnen liggen.

14 uur geleden

Door verschillende moeders om mij heen is juist de oude variant aangeraden

14 uur geleden

Wij hebben nieuwe model. Eerst liggend gebruikt vanaf geboorte en na paar maanden ook meer zittende houding (begon rond hapjes proberen.) Wij zijn echt groot fan! Ons kindje kon lekker in het bakje bij ons aan tafel vanaf geboorte en het was zo gezellig! Ik kon ook wel eens even in de keuken rommelen en dan lag ze erin, viel soms ook in slaap. In de box ging ze gauw huilen en zag ze niets dus dat vond ze niet leuk. Naar mijn mening dus 100% je geld waard! 🤩

11 uur geleden

Wij hadden bij mijn zoontje destijds de nieuwe variant geleend van iemand. De platte stand hebben we toen helemaal niet gebruikt. In het begin ligt je kindje inderdaad gewoon meestal in de box. Nu zelf eentje gekocht, dit keer de oude variant. Ik hoor namelijk veel om me heen dat de oude variant langer meegaat omdat je kindje er langer in past.

11 uur geleden

Kun je hem niet huren bij tiny library misschien? Kun je hem eventueel terugsturen als je hem niet (meer) gebruikt :)

11 uur geleden

Reactie op denise325

Wij hebben nieuwe model. Eerst liggend gebruikt vanaf geboorte en na paar m ...
Ik sluit me hier volledig bij aan :)