32 Reacties

2 weken geleden
Kan het zijn dat je een wat latere innesteling hebt gehad? Zijn dit de early testen of de normale?

2 weken geleden
Reactie op kibo_27
Kan het zijn dat je een wat latere innesteling hebt gehad? Zijn dit de earl ...
Early testen, en de eerste was eigenlijk duidelijker dan gister en vandaag. Innesteling geen idee ik had met 4-5 dpo wat krampen en de afgelopen week ook verspreid heb hem daarom niet duidelijk gevoelt, wel symptomen en zodra ik ging testen voelde ik ook dat ik zwanger was, maar dit maakt me onwijs onzeker

2 weken geleden
Oeh! Ik durf het zo niet te zeggen :( die van mij lopen op deze manier op, hier zat een dag tussen

2 weken geleden
Mijn testen lopen ook niet op, heb alleen geen foto 🥲 22 maart 3 zwangerschapstesten positief. Afgelopen woensdag met wekenindicator gedaan die gaf 1-2 weken aan. Maar de test van vandaag geeft dat ook nog steeds aan. Hoop dat ik me voor niks zorgen maak 🙈

2 weken geleden
Reactie op yenna 🍀
Hoeveel dagen ben je nu?
Ik weet mijn precieze ovulatie niet want mijn ovulatietesten zijn de hele tijd negatief geweest. 21 maart testte ik nog negatief en 22 maart positief dus ik gok dat ik zo’n 5 weken ben nu

2 weken geleden
Ik had gisterenmiddag ook een positieve test dus dat betekend wel dat m’n hcg oploopt anders was die nog negatief.. dus daar hou ik me ook maar aan vast… nog 2 weken wachten op de eerste echo 🤞

2 weken geleden
Reactie op yenna 🍀
Ik heb een uur terug getest met de Kruidvat, deze ziet er nu zo uit.. opzic ...

Het is inderdaad wel licht. Die van mij zien er zo uit, zie foto. Waarvan de onderste dus 14dpo.
Misschien de huisarts even bellen om hcg te laten bepalen? In het bloed stijgt het namelijk sneller

2 weken geleden
Reactie op Summio
Het is inderdaad wel licht. Die van mij zien er zo uit, zie foto. Waarvan d ...

Ik loop via het ziekenhuis omdat ik iui doe.. als ik morgen nog niet bloed en hopelijk me testen wat donkerder zijn ga ik het ziekenhuis bellen… officieel willen ze ook pas dat ik test op dag 16 morgen dus

2 weken geleden
Reactie op kelseyvanveen
Ik had gisterenmiddag ook een positieve test dus dat betekend wel dat m’n h ...
Wel erge buikkrampen gekregen vanavond, soort menstruatiekramp maar geen bloed verlies. Ik maak mezelf echt helemaal gek🥲