9 Reacties

3 weken geleden

Sommige ziekenhuizen hebben ook filmpjes online / op social media met rondleidingen, looproutes, etc. Bij ons is live kijken/rondleiding helaas geen optie, maar hebben ze dus wel filmpjes op youtube waar je precies kunt zien hoe en wat.

3 weken geleden

Reactie op Mamavankruimel

Sommige ziekenhuizen hebben ook filmpjes online / op social media met rondl ...
Bij ons ziekenhuis was wel een voorlichtingsavond maar die was al heel snel vol dus ik kon die niet doen, daarom zijn we er zelf even heen gereden. Nu moet ik toegeven dat het ziekenhuis letterlijk 6minuten rijden is dus geen dagtaak haha! Ik vind zelf een video toch minder goed beklijven dan zelf even lopen🤷🏻‍♀️ maar dat kan ook aan mij liggen!

3 weken geleden

Bij mijn ziekenhuis worden er informatie avonden voor de beval/kraam afdeling georganiseerd! Met een info-praatje en rondleiding langs alle kamers :)

3 weken geleden

Eens, maar als live geen optie is dan toch beter iets dan niets. Ik ben medisch dus in dat opzicht kennen we de weg binnen het ziekenhuis en rondom de afdeling wel. De looproute is bij ons vanaf de ambulance standplaats en daar rij je niet even onnodig heen (althans wij niet). Verloskamers laten ze bij ons helaas niet zien, dus de video is dan toch je enige optie.

3 weken geleden

Maar normaal gesproken gaat je verloskundige ook mee naar het ziekenhuis, en die weet de weg.

3 weken geleden

Reactie op Loes94

Maar normaal gesproken gaat je verloskundige ook mee naar het ziekenhuis, e ...
Dat is helemaal waar, maar soms gebeuren dingen anders dan verwacht en is het toch fijn om er al een keertje te zijn geweest :)

3 weken geleden

Hahaha ik had deze taak aan mijn man gegeven, en toen heeft hij me alsnog op de verkeerde plek afgezet (spoedeisende hulp) 🤯😂. Dat was niet zo leuk toen ik al 12 uur lang weeën had. Gelukkig bracht een lieve verpleger me toch met de rolstoel naar de juiste locatie toen ze mij wanhoop zag 😂. Dus ja deze keer ga ik zelf de route maar eens bekijken…

3 weken geleden

Mijn tip is, laat je partner de precieze locatie van de geparkeerde auto vastleggen (bijv met een foto, pin op Google Maps oid). Mijn man heeft veeeel te lang moeten zoeken naar onze auto waardoor we nog later pas naar huis konden haha (arriveerden in het donker). Let ook wel, 's nachts kan de aanrijroute anders zijn die je ook niet zomaar overdag kan oefenen/bereiken. Laat je hierover van te voren vooral informeren :)

3 weken geleden

Reactie op Loes94

Maar normaal gesproken gaat je verloskundige ook mee naar het ziekenhuis, e ...
Bij mijn 2e niet, omdat ze in het zhuis op ons wachtte. Bij ons moet je trouwens wel via de spoedeisende hulp en kun je daar ook parkeren!