14 Reacties

gisteren

Engel jasje!

gisteren

Het Engel jasje in inderdaad heel fijn! Lekker stretchy en daardoor lekker makkelijk aan te trekken. Worden ook veel aangeboden op Vinted

gisteren

geen jasje! zoon beren pakje waar je ze inritst, dan is alles heerlijk warm
Mijn zoontje is heel tevreden in zijn engel natur overall

gisteren

Hier ook een Engel jasje, valt ook lekker ruim, dus kan je nog lang mee doen als je een kleine maat pakt. Door de wol wordt de temperatuur goed gereguleerd!

gisteren

Ik heb een engel jasje besteld, bedankt 鉂わ笍
Ik heb een berenpakje. Daar kan ik hem zo in proppen. Ideaal haha

gisteren

Wij hebben een kinderwagenpak van dilling met rits ook echt ideaal.
Z鈥檔 pakje van wol, echt ideaal. Rekt mee en is heel makkelijk aan te trekken

15 uur geleden

Ik vind die jasjes van de prenatal ook niet fijn. Ik heb voor geloof nog geen 10 euro een berenjasje bij de zeeman gehaald en dat is echt een fijn leuk jasje! Ze hebben nu ook een heel schattige variant met hartjes.

13 uur geleden

Wol inderdaad! Vind 't grootste voordeel dat ze lang meegaan en dat je ze zo van de maxicosi in de kinderwagen kunt leggen 馃憣

13 uur geleden

Het merk Fossy heeft jassen en full body pakjes waarbij je je kind er gewoon aan de zijkanten in ritst. Echt ideaal!

11 uur geleden

Wij hebben ook een volledig pak met rits (berenpakje van de h&m). Een maatje groter dan hij draagt, dus hoef niet moeilijk te doen met strakke mouwtjes of pijpen en handjes en voetjes zijn daardoor ook lekker warm. Ideaal 馃憣馃徑.

8 uur geleden

Engel! Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Super makkelijk aan te trekken en 100% wol dus heerlijk warm. Ook straks in het voorjaar nog te gebruiken. En ze vallen wat groter dus je kan ze langer gebruiken. Op Vinted staan er heel veel.