13 Reacties

8 maanden geleden

Ben ik niet van plan haha. Geen idee wat gebruikelijk is, maar ik doe gewoon wat ik zelf wil🙈 (plus ik werk maar met totaal 8 man, waarvan meer dan de helft geen gebak eet dusja….)

8 maanden geleden

Als je dat leuk vind gewoon doen! En als je het niet ziet zitten doe je het niet. Neem aan dat het bij jou niet gebruikelijk is of dat je de eerste bent, anders had je de vraag hier niet gesteld?

8 maanden geleden

Op mijn vorige werk was dat mijn manier om het te vertellen, ik had chocoladekoekjes met muisjes er op gemaakt. Zei tegen m’n collega’s dat k iets lekkers had gemaakt voor bij de koffie. En toen deelde ik dat dus uit haha. Duurde even voordat ze t door hadden. Maar niks moet. Ligt ook een beetje aan de band met je collega’s denk ik. Net wat jij leuk vindt.

8 maanden geleden

Goeie! Ik lees even mee, ik ben de eerste vrouw in het team dat zwangwr is, op wat kleintjes bij de mannen na, maja dat is toch anders

8 maanden geleden

Ik doe het wel bij mijn sportclub enzo, maar niet op werk. Ik werk in een super groot kantoor, vind ik een beetje zonde van het geld. Voor mijn clubs heb ik soesjes omgesmolten chocolade gedoopt en dan muisjes eroverheen. Lekker makkelijk en wel feestelijk vind ik.

8 maanden geleden

Ik had tijdens ons overleg cakejes gekocht en versiert met blauw en roze muisjes, Ik heb het al vroeg verteld ivm werk met risico factoren, ze vonden het erg leuk en lekker tijdens het overleg

8 maanden geleden

Het is geen must hoor! Bij de 2e heb ik het wel met koeken laten weten dat ik zwanger was... had een doos koeken neergezet met de tekst: opeten aub, ik wil niet (weer) als enige dik worden. Duurde niet lang voor het kwartje viel 😅

8 maanden geleden

Ik ga het wel doen bij mijn volgend overleg met hen, maar ik werk in een kleiner team met vrouwen. Ze weten al best vroeg dat ik nu zwanger ben, maar ik heb hiervoor een miskraam gehad en ze zijn allemaal zo lief en steunend geweest dat ik ook de mooie dingen heel graag wil vieren. Ik ga gewoon taart mee nemen.

8 maanden geleden

Ik wil het wel doen! Zag dat ze bij de jumbo nu koekjes hebben met blauwe en roze muisjes, hoef ik er zelf niets voor te doen 😋

8 maanden geleden

Reactie op Sabbbbbbb95

Ik wil het wel doen! Zag dat ze bij de jumbo nu koekjes hebben met blauwe e ...
Ooh dat is ook een leuke!

8 maanden geleden

Op een van de locaties waar ik werk is het gebruikelijk om cake te trakteren. Dus dat ga ik over een paar weken doen :)

8 maanden geleden

Bij de jumbo en ah hebben ze geloof ik geboortekoekjes. Die ga ik denk ik halen en inderdaad uitdelen, maar bij ons is het niet verplicht of iets. Maar ik vind het vooral zelf erg leuk om te doen :D

8 maanden geleden

Reactie op Sabbbbbbb95

Ik wil het wel doen! Zag dat ze bij de jumbo nu koekjes hebben met blauwe e ...
Oh oeps zie dat het inderdaad al gemeld is! 🙈😂