11 Reacties
3 weken geleden
Het bereid je lichaam meer voor op de bevalling en herstel erna dan dat het weeën triggert, je moet echt heeel veel drinken wil je dat effect krijgen
3 weken geleden
Ik heb het voor mijn eerste bevalling gedaan. Op tijd mee begonnen. En gewoon totaal 37 weken gelopen. Vreselijke rugweeen gehad (soort van combi van heel onregelmatige weeeen, afgewisseld door een weeenstorm). Uiteindelijk flink bloedverlies gehad (fluxus).
Bij de tweede besloten om de thee te laten staan. Die bevalling was zo veel beter. Gewoon regelmatige buikweeen die prima op te vangen waren. Én eerder bevallen. Nauwelijks bloedverlies.
Nu zegt dit natuurlijk niets over jouw situatie. Maar ik geloof er niet meer in ;)
3 weken geleden
Reactie op VroegwijzeHemel337762
Ik heb het voor mijn eerste bevalling gedaan. Op tijd mee begonnen. En gewo ...
Dat moest zijn tot 41 weken gelopen
3 weken geleden
Ik heb het bij de eerste ook gebruikt + dadels, ik beviel spontaan met 39+5. Bevalling duurde wel 30 uur, vanaf 6 tot 10 cm ging erg snel. Daarvoor erg pijnlijk en lange duur zonder vooruitgang. Ik had wel minimaal bloedverlies en heb maar 1 “schoonheidshechting” gehad boven in. Ik geloof niet dat het mijn weeën heeft opgewekt.
3 weken geleden
Ik drink het sinds week 34; week 1 kop thee per dag. Week 35, 2 kopjes en week 36 3 kopjes per dag om het op te bouwen.
Ben nu 37.3 weken zwanger, maar de oefen/voor weeen zetten niet door oid. Het rommelt but that’s all. Behalve de dadels, want 6 op een dag vind ik echt belachelijk veel🤣, doe ik de rest ook in de hoop de geplande keizersnede te vermijden. Maar heb er een hard hoofd in. Dus of het iets doet daadwerkelijk, nee…. Maar ga wel fanatiek door🤣🤭 wie niet waagt, wie niet wint denk ik maar.
3 weken geleden
Ik heb de thee gedronken en had bijna geen bloedverlies. Beviel met 40+5 weken. Het is voornamelijk voor je baarmoeder die thee. Wel lange bevalling maar dat heeft natuurlijk meer te maken met het feit dat het een eerste bevalling was daarnaast ook de dadels en perineum massage ik had geen hechtingen enkel een schrammetje dus ik ben weer begonnen ook.
3 weken geleden
Ik drink het sinds week 34; week 1 kop thee per dag. Week 35, 2 kopjes en w ...
Hier precies ook zo opgebouwd met de thee. Ik merk er geen bijwerkingen van. Ben nu 37 weken en drink er nog steeds elke dag 3 kopjes van.