55 Reacties

8 maanden geleden

Zo wat speciaal, dat is toch 1 vruchtzak en 1 placenta?😍

8 maanden geleden

Reactie op RebelseIjsbeer058410

Zo wat speciaal, dat is toch 1 vruchtzak en 1 placenta?😍
Nee, dat is mono-mono. Ze hebben gelukkig wel een eigen vruchtzak! Anders had ik nog meer zorgen gehad hihi

8 maanden geleden

Hier ook zwanger van een tweeling het is nog niet duidelijk in welke vorm, maandag hebben we weer een echo. Vandaag 10+1 weken

8 maanden geleden

Wij ook een tweeling! We vermoeden twee eiig, ze hebben elk een eigen placenta

8 maanden geleden

Reactie op Sasja december

Hier ook zwanger van een tweeling het is nog niet duidelijk in welke vorm, ...
Oh spannend! Hopelijk hebben jullie volgende week meer duidelijkheid!

8 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van een tweeling, twee-eiig :)
Hi, zeker leuk om elkaar te gaan volgen. Wij zijn zwanger van een mono-mono tweeling. Dus eeneiig, waarbij dus 2 baby’s in 1 vruchtzak zitten en 1 placenta delen. Erg spannend allemaal! Onze eerste zwangerschap, we laten alles over ons heen komen. 🤗

8 maanden geleden

Mijn eerste zwangerschap die tot nu toe doorzet. Ben vandaag 8wk en heb een tweeling die beide tot nu toe actief zijn en goede hartactie. Wel beide eigen vruchtbare en placenta. Lijkt me leuk om elkaar te volgen. Ben 32 en woon in Drenthe

8 maanden geleden

Reactie op HartelijkeFluistering527741

Hi, zeker leuk om elkaar te gaan volgen. Wij zijn zwanger van een mono-mono ...
Oh voor jullie ook erg spannend! Wij hebben geluk dat onze kindjes wel apart zitten van elkaar maar wel een placenta delen. Ik ga je toevoegen 🩷

8 maanden geleden

Hier ook, eerste zwangerschap. Heel spannend. Ook nog een tweeling. Nu bijna 9 weken. Nog onbekend of het eeneiig of tweeeig is..

8 maanden geleden

Reactie op DecentPauw897144

Hier ook, eerste zwangerschap. Heel spannend. Ook nog een tweeling. Nu bijn ...
Ik zie veel mensen waarvan het eerste zwangerschap is! Spannend hoor. dit is mijn 4de zwangerschap en 4e en 5e kindje

7 maanden geleden

Hoi hoi, ik ben nu ook 10 weken zwanger van een mono-diam tweeling. Dit is mijn 2 de zwangerschap en dus ons 2de en 3de kindje. Donderdag de termijn echo met 11 weken😍 Zou t ook fijn vinden om meer ervaringen te horen van andere tweeling mama’s to be.

6 maanden geleden

Hier ook een mono-di tweeling. Ruim 15 weken. 2e zwangerschap 2 en 3e kindje

6 maanden geleden

Hey! Ben ik de enige die echt enorm ziek is geweest van de misselijkheid in het eerste trimester? Ik ben nu 15 weken zwanger van een mono-di tweeling en heb nog steeds aversie tegen vooral avondeten maar spuug ook nog steeds bijna dagelijks, herkennen jullie je hierin? Ben trouwens allang al blij dat ik wel weer wat binnenhoud ipv 5/6x per dag overgeven

6 maanden geleden

Hey! Ben ik de enige die echt enorm ziek is geweest van de misselijkheid in ...
Ik heb alleen van week 10 tot week 13 echt een aversie gehad tegen avond eten en was ook constant misselijk tussen die weken... Voor de rest echt helemaal geen misselijkheid gehad 😅

6 maanden geleden

Ik van week 5-13 heel weeïg en weinig eetlust maar niet écht misselijk of overgeven.

6 maanden geleden

Weten jullie de geslachten al? Ik ben nu 15 weken en merk dat ik (we!) het zó graag willen weten. We gaan op vakantie en daarna hebben we pas weer met 18 weken een echo. Ik zit nu te denken om een pretecho in te plannen, maar dat gaat per kwartier. Gaat 1 kwartier genoeg zijn voor 2 babytjes?

6 maanden geleden

Hey, nee je bent niet de enige! Ik heb zelf last van HG. Heb hier medicatie voor en drinkvoeding ter ondersteuning. Ook al twee keer een infuus gehad in het ziekenhuis. Ben nu 13 weken, dus hoop enorm dat het de komende weken wat beter wordt. Met de tweeling gaat het gelukkig heel goed!

6 maanden geleden

Reactie op Rijstwafelmetavocado

Weten jullie de geslachten al? Ik ben nu 15 weken en merk dat ik (we!) het ...
Ja, wij krijgen 2 meisjes 2 eiig. Misschien dat ze een uitzondering maken met 2 kindjes?

6 maanden geleden

Wij zijn ook zwanger van een mono-di tweeling. Ik ben nu 13 weken. Volgende week bij 13+6 de 13-weken echo. Het zijn onze eerste kindjes en ik ben al ouder (net 43 geworden) en ik vind het allemaal reuze spannend! Ik ben vanaf week 5 goed misselijk geweest met een enorme afkeer van zo’n beetje alles dat gezond is om te eten. Koekjes lukken wel :) Ik hoop dat het snel wat minder wordt.