15 Reacties
5 dagen geleden
Ik ga vaak een rondje rijden, en dan een drankje doen bij mensen. Mijn meisje slaapt overdag heel moeizaam, dus ik heb niet zoveel tijd om dingen te doen. Ik ben de hele dag bezig met haar in slaap krijgen. Autorijden helpt daar vaak bij. Vervelen kom ik nog niet zo aan toe.. 😅
5 dagen geleden
Ik doe vanalles eigenlijk, ook omdat ik ook een peuter heb. Even naar een tuincentrum, ikea, wandelen, naar de winkel, op bezoek bij mensen inderdaad. Op de dagen dat ik de kleinste alleen heb, is mijn rustdag haha, dan ga ik huishouden doen, even lekker op de bank serie kijken, fotoboek maken etc.
5 dagen geleden
Waar halen jullie de tijd vandaan😅 heb het idee dat ik op een dag voor die kleine kan zorgen, misschien zelf douchen en dan is de dag alweer bijna voorbij.
5 dagen geleden
Reactie op BemoedigendeBeuk770279
Waar halen jullie de tijd vandaan😅 heb het idee dat ik op een dag voor die ...
Herkenbaar hoor! Hier zitten we volop in sprong 1 en kan ik Lukas geen seconde neerleggen. Ik moet ook nog douchen en m'n huis is een rommel... Gelukkig is mijn man nog 1 weekje vrij, maar ik ben wel echt nerveus hoe ik het straks moet gaan doen met 2 kids 😅
5 dagen geleden
Reactie op xsorayaa
Herkenbaar hoor! Hier zitten we volop in sprong 1 en kan ik Lukas geen seco ...
Met 2 lijkt me helemaal heftig😳
5 dagen geleden
Reactie op Wiggie
Ik doe vanalles eigenlijk, ook omdat ik ook een peuter heb. Even naar een t ...
Herkenbaar haha. Vandaag is bso dag voor zoontje en heb nu het gevoel dat ik geen kind heb. Zo een verschil met de 1e. Doe juist mn huishouden op de bso dag en koken etc en relaxen uiteraard.
5 dagen geleden
Reactie op BemoedigendeBeuk770279
Waar halen jullie de tijd vandaan😅 heb het idee dat ik op een dag voor die ...
Dat! 😂
gisteren
Herkenbaar, mijn partner doet het huishouden dus daar ben ik niet zo druk mee. Ik wil binnenkort weer met de auto op pad, dat geeft wat meer mogelijkheden.
Besef me zeker dat deze tijd met de kleine heel bijzonder is maar voelt soms een klein beetje als wachten tot mijn partner om 17.30 u weer thuis is 😅
7 uur geleden
Gewoon lekker van genieten. Ergens kopje koffie drinken, naar de babyspa, lekker winkelen voor babyspullen, uitgebreid koken/bakken. Ik kom nog niet veel verder dan 1x per week naar de Hema en uit eten maar dit is onze derde dus moeten ook naar school, zwemles, sport en speelafspraken dus wordt sowieso geleefd 😂. Ik ben wel echt blij dat ik extra verlof heb omdat ik als veel minder bewuste geniet momentjes heb in vergelijking met de vorige twee.
6 uur geleden
Herkenbaar, hier komen de muren ook op mij af. Ik ben graag bezig en heb stiekem alweer zin om te gaan werken, maar ik heb nog 10 weken vrij haha! Omdat ik bekkenpijn heb kan ik nog niet zo ver wandelen, dat vind ik ook lastig… Overdag dus beetje tv kijken en het huishouden en natuurlijk veel bezig zijn met ons mannetje.
4 uur geleden
Ik doe elke dag een rondje stad, winkelen en/of lunchen, of naar mijn moeder of zus die ook nog bevallingsverlof heeft. En dan allemaal lekker lopend (max 40min enkele reis) zodat ik ook lekker in beweging blijf. Ik vind het niet fijn om iets binnen te doen, zit dat de rest van de dag al.