4 Reacties

9 maanden geleden

Hi lieve jij! Gefeliciteerd met je zwangerschap 🤰🏻 nooit twijfelen aan jullie keuzes en als ik het zo mag zien , zijn jullie volwassen en stabiel iets wat ouders altijd graag zien! Ze gaan heel blij zijn. Lekker vol zelfvertrouwen vertellen. Liefs

9 maanden geleden

Hi hi super herkenbaar dit. Dit hadden wij ook met ons vorige zwangerschap en de reacties waren zooooo positief! Ik had ook gelijk erbij verteld dat ik het eng vond omdat hun reactie en mening veel voor mij betekent en dat hebben ze gelijk weggenomen. En ze zijn super trotse grootouders nu. Jullie situatie klinkt heel stabiel en jullie zijn heel volwassen dus geen zorgen

Reactie op Day94

Hi hi super herkenbaar dit. Dit hadden wij ook met ons vorige zwangerschap ...
Dit stelt me zo gerust, dankjewel! Hoe heb jij het verteld, had je een cadeautje gegeven aan ze of het ‘gewoon’ gezegd?

9 maanden geleden

Ik was ook 21 bij de eerste en heel bang voor de reactie van voornamelijk me vader. Maar oh wat reageerde hij leuk en positief. Ik ben gewoon rustig bij me ouders gaan zitten en praten. Was echt een hele mooie ervaring. Tuurlijk mischien zullen ze even moeten slikken en wennen. Maar als je een goede band met hun hebt, zullen ze vast super trots zijn. Heel veel succes met het vertellen. Komt vast goed.