4 Reacties
8 uur geleden
Het is wel snel. Wij zijn toen met ons zoontje op vakantie geweest, maar dat was pas met 4 maanden.
Tegelijkertijd is vliegen met een pasgeboren baby en stuk makkelijker dan vliegen met een baby is net tijgeren ontdekt heeft.
Wat goed is om te weten is dat je op een gegeven moment de kinderwagen moet inleveren. Dan is het hebben van een draagzak best wel fijn om te hebben. Met dit termijn zou ik hierin zelf adviseren om vooral je partner te laten dragen.. Want jou buik en rug spieren zijn nog echt niet wat het geweest zijn en ik wil nog dat ik me heel wat voelde na een paar weken en een rondje ging lopen met zijn zoontje in de draagzak, maar die vraagt echt wel even iets van je lijf.
Verder wellicht een elektrische kruik zodat je met wat meer gemak en kruikje kan maken voor als je baby wat af koelt.
Ik zal vooral doen wat voor jullie zelf goed voelt hierin. Als je je zelf goed voelt en je kindje doet het goed, kan ik de behoefde van een familie bezoek goed begrijpen.
8 uur geleden
Het mag, maar ik zou er persoonlijk nog even mee wachten. Het brengt best wel wat risico鈥檚 met zich mee en de longen zijn nog niet goed ontwikkelt. Ik zou alleen met z鈥檔 jonge baby vliegen als het echt noodzaak is.