22 Reacties

Compressie sokken? Je kan simpele online kopen maar volgens mij kun je ook een verwijzing via de huisarts regelen en die sokken laten aanmeten en laten vergoeden door de zorgverzekeraar

Reactie op KleurrijkeMuzieknoot284549

Compressie sokken? Je kan simpele online kopen maar volgens mij kun je ook ...
Ah ja ik moet nog 4 weken hihi dus ik dacht voordat die misschien opgemeten zijn is het niet meer nodig馃き maar als er standaart kousen zijn kan ik dat wel proberen nog. Thx voor de tip!

vorige maand

Veel water drinken, gekke gedachten maar helpt tegen het vocht! Zeker 2 liter per dag en wellicht doe je dat al 馃槉

vorige maand

Compressie sokken heb je soms op standaard maten, je hebt ook hele lichte bij Hema, maar die zijn misschien niet sterk genoeg. Kijk bijv eens bij medi.nl

vorige maand

Je hebt ze ook van stox, mijn zus vindt die echt heel fijn :) https://stoxenergy.com/nl/products/merino-everyday-socks-women-silver-grey

vorige maand

Ik gebruik zelf ook die van Stox, deze en vorige zwangerschap en ik merk echt verschil als ik ze wel of niet heb aangehad aan het einde van de dag/nacht. Vind het bedrag best meevallen.

vorige maand

Mocht je dit nog niet gedaan hebben dan wel even aangeven bij je verloskundige.

Reactie op cm001

Mocht je dit nog niet gedaan hebben dan wel even aangeven bij je verloskund ...
Morgen heb ik een echo dan ga ik het meteen zeggen

Reactie op MajestueuzeGolfbreker349924

Morgen heb ik een echo dan ga ik het meteen zeggen
Heel goed. Mijn eerste gedachte was: bel je verloskundige hiervoor. Het kan namelijk een symptoom zijn van zwangerschapsvergiftiging. Misschien verstandig om dat even te laten checken.

vorige maand

Ik heb hier sinds 2 weken ook last van, vooral in de handen. Als ik mijn vingers moet buigen na een nacht slapen gaat dit moeizaam. Helaas geen tips. Mijn bloeddruk en controles waren goed. Wel was het advies om mijn trouwring af te doen

Reactie op DromerigeSequoia570375

Heel goed. Mijn eerste gedachte was: bel je verloskundige hiervoor. Het kan ...
Dat is toevallig gecheckt al dat dachten hun ook een aantal weken geleden al. Maar was vals alarm.

vorige maand

Ik heb hetzelfde, vooral in mijn handen. Kreeg inderdaad ook de tip op m'n ringen af te doen, voelt heel naakt zo zonder mijn trouwring! Wat ik verder aan tips kreeg van mijn fysio dat hier nog niet genoemd is: Niet te veel zout eten Zo min mogelijk paracetamol Blijven bewegen Je laten masseren of zelf je kuiten masseren om de doorbloeding te stimuleren Hopelijk helpt het iets!

vorige maand

Compressiekousen. Heel sexy en makkelijk aan te doen (not) maar bij mij werkt het fantastischz ik heb weer enkels ipv olifanten poten 馃榾

Reactie op Lolandesevolante

Compressiekousen. Heel sexy en makkelijk aan te doen (not) maar bij mij wer ...
Ik heb ze gekocht dus ga ze zeker proberen. Idd handig met aan doen had ik wel gemerkt 馃槀馃槀

vorige maand

Hoe gaat het bij iedereen? Ik ben zondag 35 week maar ik ben net een luchtballon馃槴

vorige maand

Reactie op Snoetjeknoffel

Hoe gaat het bij iedereen? Ik ben zondag 35 week maar ik ben net een luchtb ...
Ik ben nu 34+2 en ook net een luchtballon 馃檭 pff mega vervelend!

vorige maand

Soep maken met v茅茅l bleekselderij, is vocht afdrijvend

vorige maand

Reactie op Kippie1994

Ik ben nu 34+2 en ook net een luchtballon 馃檭 pff mega vervelend!
Ja joh word er ook onzeker van. Soms heb je (bv te weinig gedronken ofzo) even hoofdpijn en dan denk ik: nou! Daar gaan we. Ik ben er klaar mee 馃槀馃槀

4 weken geleden

Reactie op MajestueuzeGolfbreker349924

Ik heb ze gekocht dus ga ze zeker proberen. Idd handig met aan doen had ik ...
Helpen ze?.

Reactie op Lolandesevolante

Helpen ze?.
Schijnt dat ik een zwangerschapsvergifteging heb.. het vocht neemt alleen maar toe dus helaas doet niks meer echt iets af behalve bevallen 馃檲