22 Reacties
gisteren
Wat fijn dat je nog zo mobiel bent! Maar idd, dit wachten is echt pittig he. Ik ben afgelopen maandag gestript en vandaag om half 11 weer naar de verloskundige, ben benieuwd.
Succes daar ♥️🍀
gisteren
Ik las inderdaad laatst als tip om elke dag iets leuks te plannen/gaan doen, zolang dat gaat natuurlijk, zodat je steeds weer iets hebt om naar uit te kijken :) Zo te lezen probeer je dat al samen met je vriend dus dat is top! Succes met de laatste loodjes!! 🫶♥️
gisteren
Hier precies hetzelfde vandaag 41 weken, voel me goed en wandelen ook veel met de hond!!
Afgelopen maandag proberen te strippen, 3/4de kon ze doorheen alleen het laatste stukje richting de vliezen zat nog dicht...
Vandaag controle/echo om alles te bespreken. Zit er toch aan te denken om na kerst in te leiden als ze er nog niet is... en jij?
Ik ga wel deze kerst naar familie dus dat gaat de dagen ook wel vullen, verder veel wandelen, thuis poetsen, een plakboek maken met alle echo's misschien?
gisteren
Reactie op sk1234
Hier precies hetzelfde vandaag 41 weken, voel me goed en wandelen ook veel ...
Spannend vandaag weer, laat je het weten?
Morgen gaan ze weer proberen te strippen en vrijdag controles in het ziekenhuis. Zelf zat ik eerder nog te denken aan een ballonnetje om het zo natuurlijk mogelijk op te wekken..
Lastige keuzes he
gisteren
hoi hoi ik ben mer 41+3 bevallen, ik dacht dat hij met de ooievaar kwan🤪 mijn dochter was er al 3 weken. Tips; doe idd elke dag wat leuks, ik ging elke dag knutselen, keken bakken en in de vriezer gooien voor kraamvisite.
Ik bedacht me ook van alles wat moest of kon gebeuren. Heb zelfs loodgieter gespeeld en de buizen schoon gemaakt 🤪
gisteren
Heel herkenbaar. Hier gaat alles gelukkig ook goed, maar erg ongeduldig… wij wandelen ook elke dag en proberen leuke dingen te doen. Succes met de laatste loodjes🍀
19 uur geleden
Hier begint de wachtstand nu wel een beetje. Ik ben vandaag 39+3. Als ik precies even lang draag als de vorige keer, zal het vandaag moeten komen.
Nu hoef ik me nog niet echt te vervelend want we hebben naast de feestdagen ook nog jarige in de familie. Dus zondag hebben we verjaardag van mijn zoontje, gisteren van mijn nichtje. En dan begint vandaag alle kerstactiviteiten. Daarnaast ben ik de afgelopen dagen nog bezig geweest met een vlaggenlijn met naam voor de baby. En maak ik bijna elke dag wel een beetje schoon zodat het allemaal bijgehouden is.
Ik heb elke keer wel kramp. Maar dan ga ik na het toilet en is het ook weer over. Dus voor mijn idee is dit geen gerommel maar heb ik gewoon een buikgriepje 😂
19 uur geleden
Ook 41+1 en geduld wordt aardig op de proef gesteld 😅 Ga zo maar een tulband bakken voor de kerst…
18 uur geleden
Absoluut aan het wachten. Mentaal begint t allemaal wel een beetje over te lopen. Vandaag overigens ‘pas’ 39+6 en eerste kindje. Maar al weken gerommel en gedoe en dan vraag je je toch regelmatig af of dit het begin is... Praktisch niks meer kunnen van de bekken- en handklachten helpt ook niet mee.
Gisteravond een tijdje regelmatige weeën elke 4-5 minuten, maar helaas zakte het na een paar uur toch weer af. Hoop dat het binnenkort toch alsnog gebeuren mag.
18 uur geleden
Bijna 41 weken… al een paar dagen op en af menstruatiepijn en veel harde buiken (met name ‘s nachts).Strippen gisteren heeft tot nu toe niks opgeleverd behalve een lichte buikpijn die soms even weg is. 1e kindje en me nooit gerealiseerd dat de aanloop naar een bevalling zo lang kan duren…
16 uur geleden
Ik ben vandaag 40.3. T is op harde buiken na en wat kramp rustig. Gisteren een voetreflex massage gehad. Gisteravond flink krampen gehad, diarree en overgegeven en flink misselijk ook. Dus ik had eigenlijk wel een beetje gehoopt dat t zou starten, maar alles is weer rustig. Behalve dat ik me belabberd voel en weer misselijk.
16 uur geleden
Ja ik herken het helaas. Vandaag 41+2. Al weken voorweeën en gedoe maar nog niks zet door. Ben inmiddels 2 keer gestript wat goed kon. Gister controle in ziekenhuis en alles was nog goed, dus ik ga het nog even rustig afwachten. Mocht het er zondag nog niet zijn wordt ik ingeleid, dan ben 41+6 dus echt bijna 42 weken. Dan is het wel genoeg geweest😅
16 uur geleden
Ik nu 40+3, veel harde buiken. En lopen wordt wel moeilijker. Hij is al wel helemaal ingedaald met z’n hoofdje, maar verder ook heel erg bewegelijk.
Wij eten met kerst thuis, wel op de koffie bij familie. Kaasfondue stond morgen op het menu, maar gok dat ik dat vanavond al ga eten omdat ik constant denk ‘morgen kan het gebeuren’ (denk ik overigens al 2weken)! En dat is ook zo zonde van die dure kaas 🤪
8 uur geleden
Ik ben vandaag 41+2 en vandaag kwam de verloskundige ook voor de 2de keer langs om proberen te strippen… alleen is het weer niet gelukt… ik was zo teleurgesteld omdat ik toch ergens hoopte dat het wel zou lukken dit keer. Morgen heb ik een extra check in het ziekenhuis.. ik heb gevraagd of ik ingeleid mag worden, ze gaan vrijdag ballonetje plaatsen en zaterdag krijg ik weeënopwekkers, ik twijfel toch nog een beetje, verloskundige gaf aan dat ik nog altijd van gedachte kan veranderen… Ik hoop zo erg dat het nog van zelf komt..🫣
7 uur geleden
Ik ben nu 39+3. Bij mijn zoontje van nu 2 was ik vandaag bevallen. Dat maakt ook dat ik nu haast het gevoel heb dat ik over tijd ga en nu begint het ongeduld bij mij een beetje.
Rationeel weet ik dat ik echt nog best wel wat tijd heb, maar het voelt nu gewoon heel even alsof dit kindje zich nooit vanzelf gaat melden..