9 Reacties
8 uur geleden
Ik heb lampjes van de action op batterij in het bevalbad gehad. Ik had 4 doosjes gekocht en deze inderdaad onder de hoes gedaan. Heel mooi effect had het!
8 uur geleden
Reactie op xMadeliefx
Ik heb lampjes van de action op batterij in het bevalbad gehad. Ik had 4 d ...
Deze had ik. Wel erg moeilijk om ze uit elkaar te halen
https://www.action.com/nl-nl/p/2569105/draadbundel/
Je hebt door het kerstassortiment misschien nog wel een vergelijkbaar/beter alternatief
6 uur geleden
Reactie op xMadeliefx
Ik heb lampjes van de action op batterij in het bevalbad gehad. Ik had 4 d ...
Oh wat gaaf, heb je een foto wellicht? En was je er lang mee bezig om het uit elkaar te halen? Bij mij wil ik in het ziekenhuis in een bad bevallen. Had je ze op de bodem of onder de rand ofzo vast gemaakt?
4 uur geleden
Reactie op Eleonora27
Oh wat gaaf, heb je een foto wellicht? En was je er lang mee bezig om het u ...
Ik had thuis een opblaasbaar bad met hoes. De doosjes konden makkelijk geklemd worden tussen het bad en de hoes. Denk dat het bij jou om een vast bad gaat. Daar zit, voor zover ik weet, geen hoes in. Dan zou je voor de zekerheid wel echt waterbestendige lampjes moeten hebben.
We zijn er best wel even mee bezig geweest en het plaatsen onder de hoes was ook niet heel makkelijk, omdat het draad nog gevormd was van het doosje. Bij mij zag het er zo uit

4 uur geleden
Reactie op xMadeliefx
Ik had thuis een opblaasbaar bad met hoes. De doosjes konden makkelijk gekl ...

Aah wat mooi! In het ziekenhuis moeten we ook een beschermhoes in het bad doen. Dankjewel voor de tips en beeldvorming馃馃徏
4 uur geleden
Reactie op Eleonora27
Aah wat mooi! In het ziekenhuis moeten we ook een beschermhoes in het bad d ...
Dan zou het wel kunnen! Je hebt volgensmij ook nog lampjes wat net als kerstverlichting 1 lijn is. Die ik had had meerdere korte uitlopers wat dus helemaal weer in elkaar ging en alle kanten op ging. Alvast heel veel succes met je bevalling! 馃槉
4 uur geleden
Ik heb het ook gedaan de vorige keer. Inderdaad ook de lampjes onder de hoes gedaan, want dan worden ze niet nat. Wij hadden gewoon kerstverlichting voor buiten van de action (lengte weet ik niet meer, maar best een lange) dus dan is het ook niet erg als het wel een een beetje nat wordt.