6 Reacties
4 maanden geleden
Overal waar je pijn kan hebben, heb ik pijn 🤣. Echt de laatste 2 weken vooral. Ik doe ook echt veel en veel te veel. Ik heb een kleuter van 6 en een dreumes van net 1, dus ben de hele dag bezig met die kids, zeker nu in de vakantie. Ik denk dat ik daarna weer kan bijkomen. Wat ik vooral doe is vroeg naar bed zodat mijn lichaam wat kan rusten en nog even uitzingen. Ik probeer de sociale activiteiten wel te beperken maar ontkom er niet altijd aan.
4 maanden geleden
Ja heel herkenbaar!
Ik ben nu 22 weken. Vorige week nog wezen wandelen in de bergen. In nu opeens, Wham. Ik kan niet eens meer 3km lopen zonder pijn!! Pfffff
4 maanden geleden
Ja heel herkenbaar!
Ik ben nu 22 weken. Vorige week nog wezen wandelen in ...
Derde zwangerschap trouwens. Merk ook wel echt dat mijn bekkenbodem het iedere zwangerschap zwaarder heeft
4 maanden geleden
Mijn weekend is vooral rust. Ben het al gewend door de misselijk vanaf week 6. Nu gaat het wat beter met 20 weken. Mijn tip: probeer max 1 ding per dag te plannen en 1 dag van het weekend echt op de bank of in bed. Even bellen met een vriendin is veel minder belastend dan afspraken. Laat boodschappen, babyspullen bezorgen en laat je man/vriend het huishouden doen. Zorg goed voor je lichaam en baby🙏 het is maar voor een aantal maanden.
4 maanden geleden
Herkenbaar. Ik moet nu rustig aan doen, elke 5 uur 10-15 minuten plat, en wat oefeningen doen. Ook ivm mijn stuitje , en ben ongekend MOE