7 Reacties
15 uur geleden
Mijn vent slaapt gewoon naast mij, maar valt wel elke keer direct in slaap, als ik begin met voeden. Hem maak ik wel wakker. In het begin kon ik moeilijk anders, want mijn herstel ging moeizaam, dus ik kon zelf weinig. Maar daarna heb ik hem 1x laten liggen en dat vond hij maar niks. Dus ik maak hem toch elke keer wakker voor de luier en boeren of rond hupsen.
Onze oudste is 6 en ligt gelukkig in zijn eigen bed, meestal.
15 uur geleden
Reactie op WispPiekje
Mijn vent slaapt gewoon naast mij, maar valt wel elke keer direct in slaap, ...
Dankje! Ja hij wil graag wat doen maar dan moet hii op onze kamer liggen eigenlijk anders moet ik toch nog telkens uit bed om hem wakker te maken. De kleine is pas 1,5 en slaapt nog maar net jn haar eigen kamer en wordt meestal 1 x wakker en dan heeft ze eens van ons nodig, meestal mij 🙈
14 uur geleden
Reactie op SorVD
Het helpt mij om de ‘nacht’ zo lang mogelijk te maken, na voeding om 8 uur ...
Ja slim! Ik kan pas naar bed als de 1,5 jarige erin ligt. Dat is niet voor 8u. Het probleem is een beetje de tweede helft van de nacht dan laat baby zich slecht wegleggen en slaapt minder snel in, drinken is niet altijd de oplossing dus ben dan vaak gewoon een uur wakker en dan uur later weer hetzelfde probleem
14 uur geleden
Reactie op lupina
Ja slim! Ik kan pas naar bed als de 1,5 jarige erin ligt. Dat is niet voor ...
Begrijpelijk, ik laat mijn drie jarige peuter dan bij mijn man, die slaapt ook pas rond half 10 savonds, dan ben ik weer snachts iets fitter en kan mijn man iets meer rusten. Onze baby is ook het tweede deel van de nacht onrustiger, dus veel meer wiegen, terwijl in de vroege avond leg je der makkelijker weg, zo vinden we een balans, maar het blijft puzzelen en zwaar 🙏 hoop dat jullie je draai kunnen vinden
9 uur geleden
Heel herkenbaar dit. Ik zorg ervoor dat ik ‘s nachts nog wat leuks heb om te kijken (film/serie) op telefoon met oortjes in. En een soort minibar van mijn nachtkastje gemaakt met lekkers. En ik ga ook om 19.00 mee naar boven, daar voeden en dan pas volgende ochtend weer mee naar beneden. Hier en daar een rondje slaap meepakken van 1 a 2 uurtjes. En in de ochtend baby meegeven aan man en proberen nog een paar uurtjes slaap te pakken. In totaal denk ik 5 a 6 uur slaap op 24 uur. (Al drie weken 🫠🫣). Vanochtend stond het huilen me wel nader dan het lachen
7 uur geleden
Ja, dit is echt zó herkenbaar, bij ons gaat het precies hetzelfde. Onze peuter van 2,5 slaapt ook op de kamer met papa. Ik doe zelf alle nachtvoedingen (en dus ook de luiers) en ik merk dat het me begint op te breken.
Vannacht hadden we toevallig een iets betere nacht: eerst 3 uur slaap, daarna 2 uur en toen nog 1 uurtje. Maar alsnog voel ik me nu echt als een stuk aangereden wild 😅 Meestal zit er maar een uur tussen de voedingen.
Ik geef volledig borstvoeding, dus ik ben ook echt op. Ik hoop zo dat dit erbij hoort en dat het snel beter wordt voor ons. Je geniet enorm, maar dit slaaptekort hakt er wel in