13 Reacties

Ik moet zelf ook nog kiezen. Ik wil vooral een boekje om de echo’s in te bewaren, maar ik hoef niet per se elke week een “dagboek” bij te houden. Voor het eerste jaar van de baby ga ik waarschijnlijk “Baby’s eerste jaar” van Nina Stajner kopen. Ze heeft ook een zwangerschapsjournal in dezelfde stijl, dus misschien neem ik die. Dan past het mooi bij elkaar. Of anders misschien het echoboekje van PinkPeach

6 dagen geleden

Ik heb van nijntje de 9 maanden en baby eerste jaar. Ik haak veel, dus ook het grote nijntje haakboek maak ik veel dingen uit. Ik wil eigenlijk een hele nijntje collectie 🙈die van nijntje kan je veel dingen zelf bij invullen, en het is heel duidelijk en overzichtelijk

Reactie op lottex1994

Ik heb van nijntje de 9 maanden en baby eerste jaar. Ik haak veel, dus ook ...
Die van Nijntje ziet er ook echt heel leuk uit! Ik kan alleen geen inkijk exemplaar van het 9 maanden boekje vinden. Wat voor soort vragen staan daar in en is het per week of maand?

5 dagen geleden

Reactie op AanzienlijkeMeeuw053058

Die van Nijntje ziet er ook echt heel leuk uit! Ik kan alleen geen inkijk e ...
Ik stuur je even een prive berichtje!

5 dagen geleden

Reactie op lottex1994

Ik stuur je even een prive berichtje!
Zou je mij dit ook door kunnen sturen!!

5 dagen geleden

Reactie op Sasja december

Zou je mij dit ook door kunnen sturen!!
Jahoor! Ik zie alleen dat ik via een prive berichtje geen fotos kan sturen helaas

5 dagen geleden

Reactie op lottex1994

Ik heb van nijntje de 9 maanden en baby eerste jaar. Ik haak veel, dus ook ...
Heyhey, kan je misschien hier in de groep een paar foto's er in zetten? Ben ook heel erg benieuwd...

4 dagen geleden

Ik heb deze

4 dagen geleden

Ik heb een invulboek bij mijn zoontje niet bij kunnen houden. Ik heb wel een fotoalbum voor hem vanaf een week voor de positieve test. Daarbij heb ik bij elke foto een verhaaltje geschreven wat we gedaan hebben en hoe ik me voelde

2 dagen geleden

Ik heb die van birth lines aangeschaft. Komt vandaag als goed is binnen!

2 dagen geleden

Ik heb deze van Blush & Gold

Reactie op Vsdx

Ik heb deze
Die hebben wij ook!☺️

gisteren

Reactie op AanzienlijkeMeeuw053058

Ik moet zelf ook nog kiezen. Ik wil vooral een boekje om de echo’s in te be ...
Er zijn speciale echo boekjes als je dat zocht die zag k ook voorbij komen op internet 😊