8 Reacties
9 uur geleden
40+ 3 vandaag.. maar loop volgens de verloskudige 3 weken voor qua groei dus lig nu in het ziekenhuis aan de medicijnen om de boel daar zachter te maken. Ballon heb ik kerstavond gehad. Morgen ochtend als ik genoeg "punten" heb voor het inleiden gaat het infuus erin met weeen opwekkers en vliezen breken. Ik was heel erg ziekenhuis bang, wou totaal niet in het ziekenhuis bevallen maar ben nu toch medisch.. het loopt hoe het loopt.. en het komt allemaal wel goed. Dalijk is het alles 3 dubbel waard geweest
8 uur geleden
Same here. Is het ook je eerste kindje? Probeer het ook.maar los te laten en toch zoveel mogelijk te ontspannen. De vk zegt ook de baby komt wanneer ze er klaar voor is.
8 uur geleden
Hier 41+2, vandaag voor ctg in ziekenhuis geweest en gevraagd of ze wilden strippen. Bij toucheren bleek ik al 3-4 cm ontsluiting maar de baby is blijkbaar toch nog niet volledig ingedaald. Voor morgen stond een ballon gepland maar die is niet meer nodig en de inleiding staat voor maandag ingepland. Dit zal dan mogelijk eerst tabletten zijn om de baby verder te laten indalen indien nodig en daarna vliezen breken. Dit is ons derde kindje en volgens de verloskundigen loop ik mogelijke al langer met deze ontsluiting dus hoeft het niets te betekenen. M鈥檔 buik is wel vaak hard en voelt erg oncomfortabel dus het zou mij niet verbazen als we maandag niet redden. Ik laat het maar over me heen komen. Enige waar ik me zorgen om maak is dat we het ziekenhuis niet redden als het eenmaal begint en dat ik direct moet gaan liggen mochten m鈥檔 vliezen vanzelf breken, dat vind ik wel spannend.
4 uur geleden
Gisteren is er met 41+6 een ballonnetje bij mij geplaatst.
Vanochtend moesten we ons om half 7 melden in het ziekenhuis voor een CTG en werden de vliezen gebroken.
Daarna in een verloskamer aan het oxitozone infus. Dit pakte mijn lijf erg goed op waardoor om 13:10 ons tweede kindje is geboren.
1 uur geleden
Ja het wordt wel lastig h猫 als je richting de 42 weken gaat!
Vond het derde trimester tot zover erg relaxed en ontspannend maar begin nu ook wel echt ongeduldig te worden en minder comfortabel te voelen.
Ik zag dat 1 op de 4 bevallingen tegenwoordig wordt ingeleid.. Hoop nog steeds dat het niet nodig is maar goed, wel fijn dat dat allemaal kan. Kan een hoop gedoe of complicaties schelen.
Maar echt, we hebben alles hier zo goed voorbereid, zoveel goede cursussen gevolgd, ze mag nu toch echt wel eens gaan komen 馃ぃ
Succes allemaal met de laatste week 馃崁馃悾馃専
1 uur geleden
Herkennen jullie ook dat grieperige gevoel?
Ik voel me sinds eergister wel steeds grieperiger/beroerder.
Ik weet dat het kan betekenen dat je bevalling er bijna aan komt, maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon de griep aan het krijgen ben 馃檲
Heel hard hopen op het eerste in ieder geval!