101 Reacties
9 maanden geleden
Voor mij ook de 3e. Heb een zoon van 10 jaar en een zoon van 6 jaar 馃槉
9 maanden geleden
Reactie op AgnesBw
Wat leuk! Hoever ben je nu?
5 weken dus nog heel pril. Heel spannend allemaal weer en kan niet wachten tot de eerste echo! Hoever ben jij?
9 maanden geleden
Wat leuk! En spannend na een MK!
Hier ook een miskraam gehad bij de allereerste zwangerschap met 11w, waren 2 lege vruchtzakjes!
Daarna een zoontje prematuur geboren met 27weken, van inmiddels 6,5 jaar!
Een dochtertje van 4,5 jaar.
En nog een zoontje van bijna 2 jaar!
En inmiddels 5,2 zwanger van ons 4e kindje. Heel spannend weer! En eigenlijk best wel onverwacht!馃檲
9 maanden geleden
Reactie op GekwalificeerdeEdelsteen573018
5 weken dus nog heel pril. Heel spannend allemaal weer en kan niet wachten ...
Ik ben vandaag ook 5weken.
5 dec uitgerekend. Heb wel het idee dat dit een blijvertje is bij de vorige zwangerschap was ik niet moe en geen kwaaltjes nu slaap ik elke middag eventjes en savonds vroeg op bed. 馃槄 klinkt als de zwangerschap van mijn 2 meiden dus denk dat nu wel goed zit.
9 maanden geleden
Reactie op AgnesBw
Ik ben vandaag ook 5weken.
5 dec uitgerekend. Heb wel het idee dat dit ee ...
Ah dat is fijn! Ik ben ook veel moe en met vlagen misselijk, hopelijk wordt het niet veel erger dan dit haha
9 maanden geleden
Ah dat is fijn! Ik ben ook veel moe en met vlagen misselijk, hopelijk wordt ...
En ook 5 december uitgerekend 馃槉
9 maanden geleden
En ook 5 december uitgerekend 馃槉
Ah mooie datum vind ik het zou leuk zijn als die er op blijft haha.
Haha nog een nachtbraker. Mijn dochtertje heeft denk zo'n nachmerrie dinges waar ze ff niet uit kwam.. nu ben ik klaar wakker moet om 7 uur beginnen met werken 馃槄馃槄 zo toch ff proberen te slapen weer..
9 maanden geleden
Reactie op AgnesBw
Ah mooie datum vind ik het zou leuk zijn als die er op blijft haha.
Haha ...
Ik ben aan het werk heb nachtdienst 馃槃
Ah dat is vervelend, hopelijk kan je nog even slapen!
9 maanden geleden
Jep voor mij de 3e alleen mijn oudste is 15 jaar, uit een eerdere relatie. Samen hebben wij nog een zoontje van 13 maanden.
9 maanden geleden
Voor ons ook ons derde kindje. Ik heb twee jongens (5&3) allebei van juli. En in september helaas een miskraam gehad. Anders was ik deze maand (25) uitgerekend. Dat is wel gek maar heel dankbaar dat ik nu weer zwanger ben. Maar wel een enorme angst nog. We houden hoop. Ik was zelf het liefst eerder zwanger geweest maar mijn man had wat meer tijd nodig. Nu volgens eigen berekening 3-12 uitgerekend. 18-3 eerste echo staan.
9 maanden geleden
Hier ook zwanger van de 3e! De andere 2 zijn net 4 en 2 jaar 馃グ
8 maanden geleden
Ik heb twee kindjes van 0 en 2 en nu (nog heel pril) zwanger van de derde. Ze zitten allemaal dus dicht op elkaar. Vooral vanwege mijn leeftijd en de aanloop naar de eerste zwangerschap - toen duurde het jaren voordat ik zwanger was. Nu is het in 1x raak. Echt heel bijzonder dat dat bij mij dus ook kan!
Zijn er meer mensen met zo鈥檔 klein leeftijdsverschil tussen de kindjes? Bij mij is het straks 2 jaar en 1,5 jaar verschil.
Ik ben benieuwd! En gefeliciteerd allemaal 馃榿
8 maanden geleden
Reactie op Eevee_
Ik heb twee kindjes van 0 en 2 en nu (nog heel pril) zwanger van de derde. ...
De middelste en je jongste schelen dadelijk ongeveer 21 maanden.