8 Reacties
4 maanden geleden
Hier met 26+4 het zelfde! Af en toe zelfs lichte buikpijnsteekjes. Vk zegt dat het er allemaal bij hoort!
4 maanden geleden
Ik heb er af en toe ook last van, maar het voelt meer een beetje beurs. Ik herken het van mijn vorige zwangerschap. Komt inderdaad door je baarmoeder en het kindje die overal tegenaan drukken waardoor ook je middenrif een beetje klem begint te zitten. Ik heb er zittend meer last van dan staand of liggend.
4 maanden geleden
Reactie op Mamanas
Ik heb er af en toe ook last van, maar het voelt meer een beetje beurs. Ik ...
Ik heb het echt constant. Wordt er niet goed van steeds die pijn
4 maanden geleden
Mogelijk kan je kijken of je je kindje meer in je bekken kan gaan dragen. Zoek maar eens op internet oefeningen om je bekken je ontspannen. Dan zakt je kindje ook wat.
6 uur geleden
Het bleek zwangerschap vergiftiging te zijn, ben 3 maanden te vroeg bevallen. Luister altijd naar je eigen gevoel
6 uur geleden
Joh wat heftig zeg dat je niet serieus genomen bent.. hoe gaat het nu met jullie?
9 minuten geleden
Reactie op jessie1111
Joh wat heftig zeg dat je niet serieus genomen bent.. hoe gaat het nu met j ...
Ja zeker!! Heb na 2 dagen de huisarts gebeld omdat ik het niet vertrouwde en werd gelijk opgenomen! Vergiftiging komt meestal einde zwangerschap en ik was niet doodziek ,na 2 weken in t zhuis te hebben gelegen , is ze gehaald met een spoedkeizersnede. Gelukkig heeft ze het overleefd en gaat het goed. Ze heeft nu wel waars verborgen reflux. We zijn nu weer bij de seh omdat ze steeds super oncomfortabel is en pijn lijk te hebben. Voeding ingedikt na opname maar blijkt niet te helpen