8 Reacties

PCM nemen en goed water drinken. Liefst meteen 2 pcm innemen. Als het goed is moet het gaan zakken. Gaat het stijgen contact vk.

7 maanden geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeDahlia830706

PCM nemen en goed water drinken. Liefst meteen 2 pcm innemen. Als het goed ...
Heb ik gedaan al 2 maal vandaag , werkt niet en hoofdpijn zakt ook niet

7 maanden geleden

Lees even het artikel van 24baby over koorts en zwangerschap, daar zie ik dat het geen kwaad kan, maar in bepaalde omstandigheden wel.

7 maanden geleden

Ik heb momenteel precies hetzelfde en kreeg van de huisarts het advies om paracetamol te nemen tegen de koorts (was 38,9 bij mij). Paracetamol lijkt hier wel iets te doen en verder het advies gekregen goed uit te zieken. Tijdens de zwangerschap ben je vatbaarder voor griep, etc en kunnen de klachten ook erger zijn.

7 maanden geleden

Ik ben afgelopen week de hele week ziek geweest. Ook griep, dus ook bijna de hele week aan de paracetamol en héél veel slapen... Huisarts en vk gaven hier allebei advies om echt goed uit te zieken, omdat je lichaam al zo hard aan het werk is. Veel beterschap!

7 maanden geleden

Niet ziek, maar wel oorpijn! Heel pijnlijk! Beterschap ❤️‍🩹

7 maanden geleden

Als je het niet vertrouw of wilt weten wat je het beste kan doen, dan zou ik gewoon de verloskundige bellen! Heb ik ook gedaan toen ik een buikvirus had en niks binnen hield en koorts had. Die adviseerde mij toen ook paracetamol. En door buikvirus ook ORS. Ik was blij dat ik had gebeld, daarvoor zijn ze ook om mee te denken en advies te geven.