5 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb LS en het is af en toe heel vervelend. Maar tijdens de zwangerschap is het eigenlijk “weg” . Maar dat wist ik niet dus toen ik opeens weer heel veel jeuk had dacht ik dat het de LS was dus ik begon meer hormoonzalf te smeren. Uiteindelijk was het gewoon een candida infectie door de zwangerschap en ik had ook geen geurtjes of veel afscheiding. Dus mijn ervaring is een anti schimmel crème te gebruiken alvorens de LS te behandelen. Wat wel zo is dat bij sommige vrouwen LS door de zwangerschap erger wordt en bij sommige beter wordt. Wat heel kenmerkend is voor LS zijn vlekken met “witte huid” en als je toevallig een hydrocortisone soort achtige zalf hebt kan je er een beetje van op smeren. Als de jeuk bijna gelijk weg is dan is het waarschijnlijk LS. Heel veel succes 🤞🏽!!

8 maanden geleden

Hoi, waar ben je bang voor? Wij hebben patienten in de praktijk( praktijkassistente) die die hier last hebben, nog niet eerder gezien dat het wat anders geworden is. Positief blijven❤️

8 maanden geleden

Reactie op VroegwijzeWolk949235

Hoi, waar ben je bang voor? Wij hebben patienten in de praktijk( praktijkas ...
Mag ik vragen wat je bedoelt met “wat anders geworden” ? Dank:)

8 maanden geleden

Oh sorry dat dat je info hebt gehad dat het ook wat anders kan worden, wil jou niet bang maken. Mss goed om je in te lezen. Op thuisarts staat er ook iets over in. Dit is betrouwbaar dan wat je op google zou vinden. Zou je angst ook met je huisarts/ dermatoloog bespreken als ik jou was

7 maanden geleden

Reactie op VroegwijzeWolk949235

Hoi, waar ben je bang voor? Wij hebben patienten in de praktijk( praktijkas ...
Ik ben vooral bang dat mn huid rondom mn vagina verkleeft raakt of zelfs verdwijnt en natuurlijk dat het uiteindelijk huidkanker kan worden… ik heb vandaag ook echt de diagnose gekregen dat het LS is dus moet het nog even laten bezinken allemaal.. ❤️