Hoiii, ons zoontje is gister 1 jaar geworden. Hij kreeg sochtends en savonds beide keren 180 ml en 6 scheppen en onder de middag waren we de fles aan het afbouwen.
Nu heb ik gewone melk gekocht en nutrilon opvolgmelk voor dreumes ipv baby..
Mijn bedoeling was om savonds nog even nutrilon te geven in een fles en sochtends en smiddags een beker melk.
Vandaag voor het eerst vanmiddag een beker melk gegeven hij dronk 100ml dus dat is top. Vanavond nutrilon gegeven volgens pak 150 ml en 4 scheppen.. dit gedaan maar hard huilen dat hij op was. Voor zijn fles zeurde hij de hele tijd we dachten trek in zijn flesje.
Nu weet ik even niet wat ik morgen moet doen.. heeft iemand tips? Gewoon 2 keer een beker geven en voor het slapen een fles of beter langzaam afbouwen? En zou die avond fles niet wat meer mogen aangezien hij er ook om vraagt?
Vind het zo lastig volgens mij vind hij zijn fles gewoon heerlijk en hoe sneller hij op is hoe verdrietiger.
Dan ga ik ineens van 3 flessen naar een kleine fles en 2 bekers.. maar wil ook weer niet te veel geven.. consultatiebureau heb ik niks aan helaas