69 Reacties

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

5 jaar geleden

Wauw dat is snel!

5 jaar geleden

Wij ook besloten om eens te proberen en meteen de eerste keer zwanger. Ik ben nu 3 weken en ga vanavond naar de dokter. Wij durven ook nog niet heel blij zijn omdat nog zoveel mis kan gaan... Erg spannend

5 jaar geleden

Wauw gefeliciteerd er is een Facebook pagina voor mensen die in februari uitgerekend zijn. :)

5 jaar geleden

Ik vond het ook zo spannend nu intussen 7 weken nog geen echo gehad maar het vertrouwen dat het goed gaat groeit met de dag!

5 jaar geleden

Reactie op Dew

Wauw gefeliciteerd er is een Facebook pagina voor mensen die in februari ui ...
Oh wat leuk hoe heet die groep ?? Ps zien jullie wel mijn hele bericht ? Ik zie maar 1 zinnetje terwijl ik een heel verhaal had getypt

5 jaar geleden

baby's uitgerekend februari 2020 is de naam ja ik zie je hele bericht

5 jaar geleden

Ik ben 4 weken en 5 dagen. Hcg is 130. Is dit ok?

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Ik vond het ook zo spannend nu intussen 7 weken nog geen echo gehad maar he ...
Wat super fijn voor je gefeliciteerd !! hoop dat het onzekere bij mij ook snel weg is

5 jaar geleden

Gefeliciteerd zelf nu as vrijdag 6 weken gisteren intake gehad en echo zag der goed uit hoor nu maar was nog weinig te zien 25 juni weer een echo en dan 8 weken en hopelijk dan een mooi kloppend hartje spannend allemaal hoor
Vandaag 6 weken en volgende week eerste echo. Buiten extreem moe en misselijk vrij cava. Die krampjes af en toe nemen we er met veel liefde bij. Als voor ons eerste kleine wondertje 😌

5 jaar geleden

Reactie op Céline

Ik ben 4 weken en 5 dagen. Hcg is 130. Is dit ok?
Ik heb geen idee hoe weetje dat ook heb je een bloed onderzoek gedaan ?

5 jaar geleden

Reactie op Céline

Ik ben 4 weken en 5 dagen. Hcg is 130. Is dit ok?
Hoe weet je hoe hoog je hcg precies is

5 jaar geleden

Welke groep is dat

5 jaar geleden

Reactie op Sabinaangelle

Gefeliciteerd zelf nu as vrijdag 6 weken gisteren intake gehad en echo zag ...
Wat spannend , Heb je een normale echo gehad of inwendig ? als ik het vragen mag hoor ! ik hoop dat alles top gaat voor je met de 8 weken echo succes ! met alles xx

5 jaar geleden

Reactie op Baby vanhecke nr 3🤰🏻🍒

Vandaag 6 weken en volgende week eerste echo. Buiten extreem moe en misseli ...
Het enige waar ik tot nu toe last van heb is vaak plassen , maar wat niet is kan nog komen hahaha !

5 jaar geleden

Reactie op Dew

baby's uitgerekend februari 2020 is de naam ja ik zie je hele bericht
Leuk! Maar zien mensen uit je vriendenlijst daar niks van in hun nieuwsoverzicht "pietje is lid geworden van groep van baby uitgerekend feb 2020"?

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben ook 11 mei voor t laatst og geworden & had zondag een positieve test.. Vind t ook super spannend allemaal.

5 jaar geleden

Nee is een besloten groep

5 jaar geleden

Ja idd via huisarts