69 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, Ik heb afgelopen zaterdag getest dat ik zwanger was. Was 10 mei mijn laatste ongesteldheid Wanneer belde jullie de dokter daarvoor?

5 jaar geleden

Reactie op mirell

Hoi, Ik heb afgelopen zaterdag getest dat ik zwanger was. Was 10 mei mijn ...
Belde de dokter niet. Gelijk een verloskundigenpraktijk opgezocht en daar een 1e afspraak mee gemaakt. Huisarts hoef je niet per se heen.

5 jaar geleden

Reactie op mirell

Hoi, Ik heb afgelopen zaterdag getest dat ik zwanger was. Was 10 mei mijn ...
ik heb gister meteen de dokter gebeld en vanmorgen de verloskundige ! en gefeliciteerd

5 jaar geleden

Reactie op Dew

Nee is een besloten groep
Ben lid geworden. ;)

5 jaar geleden

Gefeliciteerd 😍!!

5 jaar geleden

Ik ben vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger en heb mij eerste echo op 28 juni! Zo spannend ook. Ik heb mij huisarts wel gebeld en heb bloedgeprikt en de verloskundige heb ik de echo afspraak bij gemaakt.

5 jaar geleden

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Ik ben morgen 5 weken. Gisteren contact gehad met de verloskundige en 3 juli de 1e echo. Dit is mijn 1e zwangerschap en ben 13 februari uitgerekend.

5 jaar geleden

Reactie op Yvettexx

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Ik ben morgen 5 weken. Gisteren ...
Gefeliciteerd! Krijg je dan met 12 weken weer een echo ?

5 jaar geleden

Met 11 weken een termijnecho en een intakegesprek

5 jaar geleden

Reactie op Céline

Ik ben 4 weken en 5 dagen. Hcg is 130. Is dit ok?
Ik ben 4 weken en 3 dagen, heb met 4 weken en 2 dagen (gisteren) mijn HCG geprikt. Dit was DPO 16. Vandaag de uitslag gekregen, mijn HCG was 111. Als ik van bijgevoegde foto uit moet gaan is dit dus hartstikke goed. Als jij nu op DPO 17 zit zou je dus ook perfect zitten!

5 jaar geleden

Reactie op Yvettexx

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Ik ben morgen 5 weken. Gisteren ...
Gefeliciteerd Yvette. Bij mij hetzelfde, ook 3 juli eerste echo! Duurt nog wel lang. Ben echt heel benieuwd. Succes de komende weken 😃!

5 jaar geleden

Reactie op Yvettexx

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Ik ben morgen 5 weken. Gisteren ...
Gefeliciteerd ! Ik ben ook 13 februari uitgerekend 😊 Heb verloskundige nog niet gebeld. Heb jij een clearblue test met weken indicator gedaan ?

5 jaar geleden

Reactie op Yvettexx

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest. Ik ben morgen 5 weken. Gisteren ...
Hier ook 13 februari! 👋🏼 1 juli de eerste echo.

5 jaar geleden

Ik ben 1 of 2 februari uitgerekend komende vrijdag op mijn verjaardag eerste echo hoe speciaal❤ begin steeds meer te geloven dat het allemaal goed gaat

5 jaar geleden

Reactie op mirell

Hoi, Ik heb afgelopen zaterdag getest dat ik zwanger was. Was 10 mei mijn ...
Ah gefeliciteerd. Wat toevallig 10 mei was ook mijn laatste ongesteld en ben nu 5 weken zwanger. Ik heb de dokter vandaag gebeld, maar die deed niet zoveel alleen gefeliciteerd zei ze. 3 juli mijn 1e echo, spannend.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd, ik ben ook in februari uitgeteld en 3 juli de eerste echo. Ook mijn eerste zwangerschap . Veel plezier met genieten😊

5 jaar geleden

Hoi, proficiat allen! Eerste echo 8 juli, nu 4,5 weken al. Spannend!

5 jaar geleden

Wat een toeval! Mijn laatste menstruatie was 10 mei, vanmorgen een test gedaan en deze was positief! Spannend, is de eerste zwangerschap.. Volgende week maar eens een afspraak maken bij de verloskundige! *blij*

5 jaar geleden

Reactie op Ayla

Hoi, proficiat allen! Eerste echo 8 juli, nu 4,5 weken al. Spannend!
Bij met net hetzelfde. 4 weken en 6 dagen ver. Wat gaat het lang wachten zijn tot 8 juli 😊

5 jaar geleden

Vandaag positief getest! Laatste menstruatie begon 21 mei dus nu 4 weken zwanger! Digital clearblue gedaan en gaf aan dat het 1-2 weken geleden gebeurde 😃🎉.