69 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb morgen de 1e echo. Ben dan (volgens mijn berekening) 6 wk + 6 . Vind het best wel spannend. Hoop dat alles goed is en het hartje klopt. Heb in ieder geval wel genoeg zwangerschapskwaaltjes. Regelmatig misselijk, super moe en mn reuk is 100x sterker. En heb t idee dat mn borsten ook al flink gegroeid zijn. Heeft iemand anders dat ook al zo vroeg? En zijn er anderen die ook al de 1e echo hebben gehad of aankomende week hebben? :)

5 jaar geleden

Gisteren 6 weken zwanger, ook eerste dag van overgeven, maarliefst 2x vreselijk! 's morgens en 's middags. Gevoelige borsten, soms pijnlijk als ik op m'n buik wil slapen. 1 juli intake gesprek en 16 Juli eerste echo! Spannend!

5 jaar geleden

Reactie op westr

Ik heb morgen de 1e echo. Ben dan (volgens mijn berekening) 6 wk + 6 . Vind ...
Hoi westr, ik heb ook morgen mn eerste echo, ben dan 6 weken en 4 dagen. Vind het heel spannend. Ben niet echt misselijk en heb soms last van mn borsten, wisselt per moment. Alleen wel moeite met naar het toiletgaan🙈. Heeel spannend allemaal.

5 jaar geleden

Ik hoor meerdere over een echo bij 6 week.. meestal is dit bij 8-10 week toch? 🙈 Ik bel morgen voor het eerst naar de verloskundige *spannend*, benieuwd wanneer ik terecht kan!

5 jaar geleden

Reactie op lindaa

Ik hoor meerdere over een echo bij 6 week.. meestal is dit bij 8-10 week to ...
Mijn eerste echo is bij 11 weken. Verloskundige zei dat eerste echo inderdaad tussen de 8 - 12 weken is.

5 jaar geleden

7 weken en 2 dagen nu. Heb volgende week de eerste echo, bij 8 weken en 2 dagen! Ben ook echt super zenuwachtig, is de eerste.

5 jaar geleden

Spannend allemaal! Ik ben morgen 5 week.. maandag 8 juli de echo, spannend!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal, ik ben 19 februari uitgerekend en een afspraak staan op 3 juli bij de verloskundige. Wat duurt dat lang zeg. Ben zo benieuwd.

5 jaar geleden

Reactie op lindaa

Ik hoor meerdere over een echo bij 6 week.. meestal is dit bij 8-10 week to ...
Klopt hoor. Normaal gesproken is de 1e echo ergens tussen wk 8-12. Maar k liep bij een fertiliteitsarts en mocht daarom een eerdere echo. De echo was gelukkig goed, dus zijn helemaal blij! Duidelijk kloppend hartje

5 jaar geleden

Reactie op westr

Ik heb morgen de 1e echo. Ben dan (volgens mijn berekening) 6 wk + 6 . Vind ...
Spannend! En wat fijn dat je al zo snel een echo hebt. Ik heb de mijne volgende week. Ik ben ook heel af en toe misselijk en mijn borsten.. Wow ja die zijn ook zeker gegroeid en pijnlijk! 😱

5 jaar geleden

Dit is ook mijn eerste zwangerschap. Ik ben nu 7w4d. Gisteren mijn eerste echo gehad, ze dachten dat ik 8 weken was, maar ik heb een late eisprong gehad. Ik had een inwendige echo, een mooi kloppend hartje 💓 1 juli de volgende echo, spannend en eng..

5 jaar geleden

Hoihoi, vandaag 4 weken en 5 dagen! Nog niet gebeld naar verloskundige, dat ga ik morgen maar eens doen. Hoe zit het bij jullie met buikkrampjes? Lijkt op menstruatiepijn maar dan minder heftig.

5 jaar geleden

Hoihoi, vandaag 4 weken en 5 dagen! Nog niet gebeld naar verloskundige, dat ...
Hoi! Gefeliciteerd! Ik ben 5w+2, ga 8 juli naar de VK. Momenteel praktisch geen kwaaltjes.. alleen af en toe een beetje buikpijn, en wel behoorlijke rugpijn (had ik al voordat ik zwanger bleek te zijn!).

5 jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd ook 😊 ik ga ook 8 jullie!! Is het ook je eerste? Hopen dat die pijntjes ophouden of in elk geval dat het niks ergs betekend.

5 jaar geleden

Juli * 😁

5 jaar geleden

Nu vijf weken zwanger van mijn eerste en volgens de berekening op 23 februari uitgerekend, 18 juli eerste echo zo spannend allemaal

5 jaar geleden

Nu vijf weken zwanger van mijn eerste en volgens de berekening op 23 februa ...
Gefeliciteerd!! Grappig, ik 22! Heb je al kwaaltjes?

5 jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd ook 😊 ik ga ook 8 jullie!! Is het ook je eerste? H ...
Ja ook onze eerste.. zo spannend & bijzonder dat er een klein hummeltje nu groeit in je buik 😊

5 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk een februari groep. Hier ook net getest en ZWANGER 😁🎊! Liefs!

5 jaar geleden

Reactie op Anna_1986

Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk een februari groep. Hier ook net getest en ...
Gefeliciteerd!! 🎉