69 Reacties

Reactie op Anna_1986

Gefeliciteerd allemaal! Wat leuk een februari groep. Hier ook net getest en ...
Proficiat!!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier 5wkn en 3 dagen volgens de verloskundige die ik net aan de telefoon had om een afspraak te maken. 16 juli eerste afspraak. Kwam als een volledige verrassing door de pil heen. Afgelopen zaterdag een test gedaan omdat menstruatie uitbleef en mn borsten heel gevoelig zijn. Daarbij draag ik altijd mn fitbit en mn hartslag is in rust veel hoger dan normaal. Dus aan de hand van die gegevens een test gehaald, nu nog steeds wennen aan het idee maar ook wel erg blij ermee.

5 jaar geleden

Vandaag 7 weken en 5 dagen ! Dalijk eerste afspraak bij de vk !!! Spannend ! 🥰

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Vandaag 7 weken en 5 dagen ! Dalijk eerste afspraak bij de vk !!! Spannend ...
En hoe was jullie echo

5 jaar geleden

Vandaag precies 8 weken, gisteren afspraak gehad bij de verloskundige. Mooi kloppend hartje en qua groei precies zoals ‘t zou moeten zijn. Zo super bijzonder zo’n eerste echo 😍

5 jaar geleden

Reactie op Céline

Ik ben 4 weken en 5 dagen. Hcg is 130. Is dit ok?
Hoe weet jij de exacte waarde? Heb je bloed laten prikken?

5 jaar geleden

@femmie68 De echo was super 😍🥰 bleek 2 dagen langer te zijn dan verwacht en was mooi een kloppend hartje te zien. Over 2 weken mogen we weer ! Ben zo benieuwd. Maar zolang ik misselijk ben zal het wel goed zijn haha. Woensdag hebben we intake en gaan we beslissen of we een nipt of combinatietest willen doen.

5 jaar geleden

Reactie op denise103

@femmie68 De echo was super 😍🥰 bleek 2 dagen langer te zijn dan verwacht ...
Wat gaaf en fijn dat alles goed is! 🍀 Wij mogen volgende week maandag naar de VK.. nog een weekje geduld hebben dus, moeilijk!

5 jaar geleden

Gisteren de intake & eerste echo gehad. Wat bijzonder om je kindje voor het eerst te zien en een kloppend hartje te horen 😍. Bleek al 8w+2 dagen te zijn, over 3 week weer heen en dan stellen ze de echte uitgerekende datum vast!