11 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk echt dat dit een fase is.. ons zoontje verveelt zich ook sneller als normaal. En in de avond krijst die alles bij elkaar als die op bed moet. Dit gaat nu al 2 week zo, ons zoontje wordt 20.02 1 jaar. En kindje van me zusje is 1 week ouder en vertoont hetzelfde gedrag. Het is inderdaad erg lastig en je wordt er ook flauw van. Nu wissel ik vaak even af met mijn vriend omdat je anders indd snel geïrriteerd bent ect. Tips heb ik helaas echt niet want zoontje speelt wel geregeld overdag, wij wisselen wel het speelgoed nu meer af omdat wij idee hebben dat die uitgekeken raakt op speelgoed. Wij leggen zoontje ook vaak op de bank en dan vind die het geweldig dat die zen kontje omhoog kan gooien en kan heen en weer wippen tegen de kussens aan. Voor de rest zou ik het niet weten en hopen dat het een fase is. Maar herken er zeker wel een deel in!!

3 jaar geleden

Een sprongetje? Hier helpt het om lekker te gaan wandelen

3 jaar geleden

Reactie op Loveyourlife

Ik denk echt dat dit een fase is.. ons zoontje verveelt zich ook sneller al ...
Mijn man heeft een eigen zaak dus is op het moment niet veel thuis.. maar als hij er is neemt hij het wel vaak van me over jaa! Op woensdag gaan ze altijd een dagje naar mijn schoonmoeder dus dan heb ik even de handen vrij maar dit is wel echt ontzettend moeilijk.. ons zoontje was echt niet zo en is ontzettend makkelijk.. dus dan is dit zeker wennen.. wij wisselen inderdaad het speelgoed ook heel veel af maar dan nog wil ze niks🙈

3 jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde

Een sprongetje? Hier helpt het om lekker te gaan wandelen
Zodra ze hier de kinderwagen al ziet begint ze al te schreeuwen🤔

3 jaar geleden

Vervelend allemaal!! Soms even wandelen en misschien ff lekker naar dieren kijken als ze daar wel van houdt? Kinderen hebben zo ie zo een korte concentratie. Ik heb een kind die niet snel even op je schoot wil zitten 😅 en wou dat wel zo was. 🤪 Maar snap als het continu zo is dan hou je je handen ook niet vrij. En even in haar koker laten?? En laten huilen, stopt het dan niet uiteindelijk? Dat ze uit uiteindelijk weet dat de niet altijd haar zin kan krijgen. Maar misschien heb je dat ook al vast geprobeerd. Blijft lastig, kinderen kunnen het snel zat zijn. Hopelijk is het even een fase. En anders iets als een loopkar.. in een box met speeltjes die haar triggeren. En wat betreft je zoontje, een kind die even minder aandacht krijgt is natuurlijk ook vervelend, maar ook daar leert hij anders ook weer van. Gewoon de liefde geven die je op dat moment kan geven. Vroeger hadden ze 7 kids en die konden toen ook niet allemaal hun aandacht krijgen. En dat is vast en zeker ook goed gekomen 💪🏼💋

3 jaar geleden

Reactie op Sylvianne

Zodra ze hier de kinderwagen al ziet begint ze al te schreeuwen🤔
Haha hier ook trouwens!! Maar bij mij als ik haar moet insnoeren en daarna gaat het wel weer. En vroeger kon ik in alle rust 3u wandelen en nu maar 1 uur.

3 jaar geleden

Herkenbaar!! Pff zo vermoeiend, maar die van ons wil alleen maar kruipen, staan en etc. De hele dag met mijn dikke buik achter haar aan en dan optillen. Het begint zwaar te worden omdat ik al 22 weken zwanger ben. Bij ons duurt het slecht slapen al eeuwen. Heb geen moment voor mezelf.. maar goed zeg altijd tegen mezelf dat dit ook voorbij gaat wanneer de lol van staan en kruipen eraf is. Vermaken kan ze zich absoluut niet alleen. Naar buiten gaan is ook koud en super veel wind. Was vandaag met 10 min weer binnen.

3 jaar geleden

Reactie op Diana78

Haha hier ook trouwens!! Maar bij mij als ik haar moet insnoeren en daarna ...
Ja hier hetzelfde. Zodra ik de deur uit ben is hij stil en geniet hij er juist van. Lekker mensen loeren, honden spotten, kraaien kijken en eenden voeren..

3 jaar geleden

Hier ook op dit moment, snel verveeld en niks goed. Al heeft hij altijd al veel aandacht nodig gehad hoor, maar nu nog meer. 20 min wandelen vind hij leuk, daarna is hij er klaar mee. Maar soms doorbreekt dat net even de sleur. Moet zeggen dat mijn energie ook heel laag is, door de lockdown is mijn salon dicht en zit ik dus zonder werk (en inkomsten). De dagen zijn heel eentonig en saai op dit moment. Dus dat zal hij ook wel merken. Hopelijk is het een fase 🙏🏽

3 jaar geleden

Reactie op FCE.93

Hier ook op dit moment, snel verveeld en niks goed. Al heeft hij altijd al ...
Ik denk idd dat de lockdown er ook wel aan meewerkt jaa.. en t slechte weer werkt ook niet mee.. je kan echt nergens heen en dat begint me toch wel op te breken onderhand.. 🙈 ik ben juist sinds 1 januari gestopt met werken om mn man te helpen in t bedrijf qua administratie.. die heeft t juist door de corona extreem druk, dus is ook veel weg (heeft een installatiebdrijf en iedereen gaat nu zon beetje verbouwen haha) tis lastig allemaal.. hopen dat t allemaal gauw weer anders is en t weer lekker weer word!

3 jaar geleden

Dat zal aan de datum liggen! Ons zoontje is ook geboren op 15 feb en sommige dagen lijkt hij gewoon niet zonder je te kunnen. Zal een beetje met eenkennigheid te maken hebben misschien. Gaat vanzelf wel weer over