31 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op B91

Hebben jullie in deze periode als ze wakker worden in de nacht ook wel eens ...
Yess hier wel in ieder geval!! Of ik.heb hem rustig en dan blijft hij woelen. De ene nacht komt hij gewoon voor zijn standaar voeding. Hij komt nog steeds ochtend voor flesje.. al van alles geprobeerd die af te bouwen zonder succes. Maar hij krijgt dan ook flesje in nacht als die echt hysterisch is .. is dan ook echt enigste oplossing. Hopelijk is het snel weer voorbij🙈

3 jaar geleden

Reactie op B91

Hebben jullie in deze periode als ze wakker worden in de nacht ook wel eens ...
Als alles geprobeerd is dan is het flesje hier ook laatste middel en dat werkt dan. Dus grein geven als het echt nodig is hoor. 🥰

3 jaar geleden

Hier sinds 2 dagen nu overdag niet meer willen slapen maar de nachten gaan gelukkig nog goed, wil niet te vroeg juichen. Normaal 2 slaapjes maar nu weigert ze te slapen ze gaat gewoon spelen in bed en als ze het zat is gaat ze huilen. Gister in de auto uurtje geslapen 🥲dat was alles. Hoop indd dat dit snel voorbij gaat!

3 jaar geleden

Herkenbaar! Nu na 3,5 week begint het ineens zomaar te verbeteren. Nog altijd 1x per nacht een uur hysterisch krijsen, soms ook zo’n uur in de avond, maar verder in diepe slaap.

3 jaar geleden

Reactie op Marde

Herkenbaar! Nu na 3,5 week begint het ineens zomaar te verbeteren. Nog alti ...
Oja ik ben maar gewoon weer gaan voeden ‘s nachts (ik geef bv) en ze dronk 2x giga veel. Gewoon maar aan toegegeven en nu het wat beter gaat direct de bv weer afbouwen en dat accepteert ze ook. Dus denk dat het echt met de ontwikkelingspurt te maken heeft

3 jaar geleden

Reactie op SKRMG

Hier sinds 2 dagen nu overdag niet meer willen slapen maar de nachten gaan ...
Hier is het slapen overdag ook een drama sinds kort! Ik kan hem in de ochtend niet langer wakker houden. Hij gaat rond 10:00/10:30 naar bed en slaapt dan 45-60 minuten. En dan is de middag een drama. Rekken lukt niet, gisteren geprobeerd, uiteindelijk 11:15 naar bed. Heeft geslapen van 11:45-13:15 en dat was het voor de rest van de dag! Nachten gaan gelukkig we goed... zal wel weer een fase zijn

3 jaar geleden

Reactie op Liantsjuh

Hier is het slapen overdag ook een drama sinds kort! Ik kan hem in de ochte ...
Waarom niet s middags nog een keer naar bed brengen ?

3 jaar geleden

Oh nee krijgen we dat ook nog 😔 Onze zoon wordt de 19e een jaar. Is nu al 6 nachten achter elkaar wakker. Wij dachten van de 11 mnd sprong én een tandje die doorkomt. Hij eet overdag slecht en komt daardoor in de nacht.. ik geef maar een halve fles (precies genoeg om weer in slaap te vallen) en de ggd zegt ook ja fles in de nacht is slecht.. snap ik ook wel, maar bij vorige sprongetjes had hij extra voeding ff nodig en na de sprong was dat ook al gelijk klaar.. Maar nog nooit zoveel nachten achter elkaar wakker geweest.. Afgelopen nacht bij mijn schoonouders laten slapen, zodat we zelf ff wat meer rust kregen.. Nou daar at ie nóg slechter zijn brood. Wat een hel. Hij wordt trouwens krijsend (boos) wakker alsof ie een droom heeft gehad en is ook écht klaarwakker. Wordt de eerste minuten ook op de arm niet stil. Als je hem probeerd af te lijden door liedjes te zingen o.i.d. en dan terug te leggen is het gelijk overstekken en krijsen, laten we dit gaan is het kokhalzen en hoesten van boosheid.. vandaar met die fles begonnen in de nacht, maar dit wordt nu een nieuw ritme.. Hopelijk eet en drinkt ie vanavond beter en anders vannacht toch weer proberen af te leiden en weg te leggen. Morgen beginnen met een schone lei kwa eten en drinken en we gaan een papspeen bestellen, want pap eten wil hij niet (hebben we een paar maanden eerder ook geprobeerd en ook nu spuugt hij het uit en draait zijn hoofd weg, het is me een draak hoor 🤣) Hij heeft verder ook geen koorts van het tandje trouwens, maar woensdag toch eens geprobeerd om paracetamol te geven voor de nacht tegen evt pijn, hielp ook niks 🤦‍♀️ Ik heb trouwens wel de laatste bv afgebouwd dinsdagochtend, maar hij begon zat op zon al met wakker worden in de nacht, dus ik denk niet dat het daarvan komt.. Kijk het nog een paar dagen aan en anders maak ik een afspraak met cb hier.. hij is al erg licht van zichzelf (ongeveer 8kg en 73cm) ik vind dit maar niks.

3 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Waarom niet s middags nog een keer naar bed brengen ?
Doen we ook, maar dat is 9 van de 10 keer ook geen succes. Alleen maar huilen en onrustig zijn. Nou, dan zijn de middagen lang hoor! Toevallig vanmiddag wel weer een klein uurtje geslapen

3 jaar geleden

Hoi allemaal, enig idee hoe lang zo’n slaapregressie meestal duurt? Onze dochter slaapt al dagen nauwelijks overdag. Alles geprobeerd, maar niks werkt.

3 jaar geleden

Reactie op B91

Hoi allemaal, enig idee hoe lang zo’n slaapregressie meestal duurt? Onze do ...
Wij zijn hier al weken bezig.. vooral snachts is drama.. vanmorgen was het 04.15 uur🤨 en niet meer willen slapen.. mag hopen dat het gauw afgelopen is want deze mama is nu toch wel een beetje op aan t raken🙈 kwamen er ook achter vorige week dat ze een kies krijgt en ze is nu verkouden dus dat speelt natuurlijk ook allemaal mee.. maar elke nacht 5 tot 10 keer naar haar toe moeten is wel zwaar vermoeiend