10 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben hem morgen! 🍀🍀 Heel spannend maar het komt vast goed! Succes!

5 jaar geleden

Ik heb hem volgende week en vind het ook erg spannend.

5 jaar geleden

Jaa, wij hebben hem over een kleine drie weken. Maar vind het super spannend! Ik zelf heb diabetes al mijn hele leven, en het is een gedoe om een goede regulatie te hebben voor de zwangerschap. Schommelende suikers kunnen gevaarlijk zijn voor het kindje, hogere kans op aangeboren afwijkingen. Dus extra spannend!! Ik denk dat ik die dag niet te genieten ben 😩😩

5 jaar geleden

Wij hebben hem afgelopen maandag gehad, mega spannend!! En wat een verschil ten opzichte van de 12 weken echo. Je ziet zoveel meer van de baby.. een ‘zoom in’ op de oh zo kleine orgaantjes 👶🏻🧡 Bij ons is alles tot nu toe gelukkig gezond. Ik voel je spanning, maar voor je het weet zijn de twee weken om!!

5 jaar geleden

Straks naar de 20 weken echo. Vind het ook super spannend.

5 jaar geleden

Ik heb hem ook straks. Spannend!!!

5 jaar geleden

Hier al achter de rug! En hij is helemaal goedgekeurd!

5 jaar geleden

Ik heb de mijne pas met 21 + 2 😟 dus nog even wachten helaas....

5 jaar geleden

Wij hebben hem vanmiddag, ben ook zenuwachtig. Mn buik groeit goed maar de bewegingen waren 3 wkn terug meer en nu voel ik het pas als ik ga liggen of af en toe gedurende de dag omdat het dan druk is.. Er spoken steeds "wat als" gedachtes door mn hoofd. Een zwangerschap vind ik zo speciaal dat ik me niet kan voorstellen dat mijn lichaam zoiets moois kan maken zonder dat ik daar zelf iets voor hoef te doen.. Hopen op het beste en daarna feest!! #vakantie #genderrevael #babylandleegkopen😇 💙💜

5 jaar geleden

Wij mogen vanmiddag voor de 20 weken echo!!! Super spannend of alles wel oké is🙏🏻😬