20 Reacties

3 jaar geleden

Er staat heel klein en transparant I II en III op de onderste rand van de speen. Als je hem op de gewenste stand zet, moet deze gelijk staan aan de korte kant van de fles. Hierna draai de de ring aan tot hij strak zit! Niet vergeten het ringetje om de speen te doen, anders werkt de ring niet 🙂 verschil is de stand van de opening, horizontaal (1) schuin (2) en verticaal (3) succes!

3 jaar geleden

De speen zit toch vast? Ik kan hem er alleen in het houdertje plaatsen of eruit halen. Ik kan hem er niet aan draaien. Ik heb de 'gewone' speen eruit gehaald en probeer de 3standen speen erin te doen. Of heb je een andere houdertje nodig

3 jaar geleden

Je moet er zo’n ring bij hebben, anders kun je de speen niet gebruiken!

3 jaar geleden

bij de avent heb je toch geen ring? Ik dacht als je stand ll wilt hebben, dan geef je fles met stand ll naar boven dus naar de neus wijzen.

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

bij de avent heb je toch geen ring? Ik dacht als je stand ll wilt hebben, d ...
🤦🏻‍♀️ ik ging helemaal ervanuit dat het om een Difrax ging

3 jaar geleden

Hoe gaat het bij de Difrax? Je kan wel draaien maar het gaatje wordt toch niet groter?

3 jaar geleden

welke fles heb je nou? Ik weet wel dat de kruitvat spenen op de dokterbrown flessen kunnen. Kruitvat heeft ook 3 standen spenen. De aventspeen heeft een streep als gaatje. Als je de l boven houd dan staat de streep, gaatje, horizontaal en bij ll staat de streep /, en bij lll staat de streep verticaal.

3 jaar geleden

Welk merk is het?!

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Hoe gaat het bij de Difrax? Je kan wel draaien maar het gaatje wordt toch ...
Bij de difrax draai je de speen, hierbij staat de opening horizontaal/schuin of verticaal op de korte kant van de fles. Het is niet dat je de ring draait en je dan een andere stand krijgt

3 jaar geleden

Difrax anti colic 1-2-3 variflow s-bottle

3 jaar geleden

Reactie op Wilma88

Bij de difrax draai je de speen, hierbij staat de opening horizontaal/schui ...
Je draait heel de fles?

3 jaar geleden

Je draait alleen de speen, niet de hele fles 😄

3 jaar geleden

Reactie op Chantal8

Je draait heel de fles?
En deze 2 heb je nodig

3 jaar geleden

Reactie op Wilma88

Je draait alleen de speen, niet de hele fles 😄
Draai je dan niet de speen eraf?

3 jaar geleden

Nee hoor, de ring is ontworpen om de speen te kunnen draaien en dan weer vast te zetten

3 jaar geleden

Maar het blijven 2 gaatjes. Waarom zou een andere stand beter zijn voor pap? De gaatjes blijven even groot

3 jaar geleden

Ik heb een streep, geen gaatjes 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Wilma88

Ik heb een streep, geen gaatjes 🤷🏻‍♀️
Sorry ja een streepje. Maar met hetzelfde streepje, maar als je de III boven houdt, kan er beter pap door? 😏 Ik snap de logica niet 😅

3 jaar geleden

Als je 3 gebruikt gaat er inderdaad meer door 🙂 belangrijkste is dat de stand aan de korte kant zit, en als je de fles geeft dus naar het neusje wijst 😇

3 jaar geleden

Reactie op UBEK

bij de avent heb je toch geen ring? Ik dacht als je stand ll wilt hebben, d ...
Klopt, wij hebben ook avent. De streepjes naar de neus