54 Reacties

4 jaar geleden

Ja hier ook al een week of 2 4 voedingen van 3x180+6 en 1x210+7 met olvarit pap

4 jaar geleden

Ons schema met 17 weken ziet er zo uit ; 7 uur flesje 180cc 9 uur half potje fruit 11 uur flesje 180cc 15 uur flesje 180cc 17 uur groenten half potje 18.30 a 19 uur laatste flesje 180cc met 10 gram pap, en dan naar bed ❤

4 jaar geleden

Onze meisjes zijn nu 5 maanden en ook echte slapers. Daardoor mistte ze ook de 5de veoding en waren ze hierdoor niet meer tevreden. Ze krijgen alweer even 4 flessen. In de ochtend en avond 240 water en overdag 2x 210 water. En dat gaat super goed en krijgen ze voldoende binnen.

4 jaar geleden

ik ben jaloers, kan wel huilen, die van ons is pas 14,5 weekjes oud en drinkt nog steeds 7 a 9 bv per dag. Ik zou zeggen als je dochter het wil gewoon doen, blijkbaar kan ze zoveel voeding in 1 keer aan.

4 jaar geleden

Reactie op Mndy_93

Ons schema met 17 weken ziet er zo uit ; 7 uur flesje 180cc 9 uur half pot ...
Ah zoveel groente en fruit al? Wat goed. Ik ga het zien.. ga binnenkort beginnen. Onze zoon moest er heel lang niets van hebben dus ik verwacht er niet te veel van 😁

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

ik ben jaloers, kan wel huilen, die van ons is pas 14,5 weekjes oud en drin ...
Ze drinkt helemaal niet zo gek veel hoor denk ik... Al is het lastig natuurlijk, geen idee hoeveel precies. En ik ken het, been there... het wordt beter en makkelijker!!

4 jaar geleden

Mijn dochter is nu 17 weken en ik ga deze week starten met fruit en groenten hapjes. Ze drinkt 7 keer borstvoeding ongeveer 150/180ml per voeding. Dus ben benieuwd 😀

4 jaar geleden

Ik zie vaker pap staan.. Ik heb daar nog niets over gelezen of gehoord. Onze dochter 18,5 week drinkt 5x180. Als ik meer geef gooit ze het eruit maar 4 flessen redt ze het niet op (ook al slaapt ze al vanaf 6 weken door)

4 jaar geleden

Reactie op Mndy_93

Ons schema met 17 weken ziet er zo uit ; 7 uur flesje 180cc 9 uur half pot ...
BV of flesvoeding?

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Ah zoveel groente en fruit al? Wat goed. Ik ga het zien.. ga binnenkort beg ...
Wij dachten precies t zelfde als jou, maar hij bleek juist heel nieuwsgierig erin te zijn, en lust alles ❤ gewoon kwestie van oefenen. We zijn wel begonnen met groenten!

4 jaar geleden

Reactie op Mndy_93

Wij dachten precies t zelfde als jou, maar hij bleek juist heel nieuwsgieri ...
Leuk! Ik ga zaterdag beginnen 🤗

4 jaar geleden

Wij zitten ook al.een poosje op 4 voedingen en ze is nu 20 wkn. Meestal 7.00 /11.30/15.30/19.00 met tussendoor een groentehapje. Merk alleen wel dat ze nu bijna niks aankomt...

4 jaar geleden

Reactie op Mndy_93

Ons schema met 17 weken ziet er zo uit ; 7 uur flesje 180cc 9 uur half pot ...
Hoe hebben jullie de slaapjes tussendoor?

4 jaar geleden

Jochie, 18 weken, 6.4 kg, sinds 2 weken op 4 flessen: 2x 180+6 en 2x 210+7. We zijn nu een weekje begonnen met groentehapjes, maar dat telt nog niet echt hoor. Is zo weinig :-) We wegen hem thuis ieder weekend. Afgelopen weekend was ie niet aangekomen (gelijk gebleven), maar hij was ook verkouden geweest en had niet heel goed gedronken. Als hij komend weekend weer niet is aangekomen, wil ik wel weer een extra fles gaan toevoegen.

4 jaar geleden

Hier 5 voedingen (bv) maar als hij er eentje laat vallen zou ik dat ook prima vinden, zeker als je ook straks met hapjes begint. Je zou even kunnen wegen en zelf gewicht een beetje in de gaten houden. Soms drinkt hij hier ook 2 van die de voedingen heel weinig andere dag vaker, dus kan goed zijn dat als je 1 voeding laat vallen ze later een extra keertje komt. Zou het gewoon proberen dus😊

4 jaar geleden

Reactie op Chantalfonteijn

Jochie, 18 weken, 6.4 kg, sinds 2 weken op 4 flessen: 2x 180+6 en 2x 210+7. ...
Ah fijn dat je het zo in de gaten kunt houden. Ik las ergens ook wel dat het juist rond 4 maanden vaak gebeurt dat ze even wat minder hard groeien.

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hier 5 voedingen (bv) maar als hij er eentje laat vallen zou ik dat ook pri ...
Ja hier gaat het soms ook niet echt van harte.. of ik maak haar wakker en ze valt aan de borst in slaap. Schiet niet echt op soms. Ik zal het inderdaad gewoon maar eens een paar dagen proberen. Als ze dan weer s nachts komt is het snel over 😎 Thanks, leuk dat het aardig overeen komt!

4 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 17 weken maar hij zit al sinds 8 weken op 4 voedingen. Hij doet het daar heel goed op. Indien wij meer voedingen gaven dan kwam hij telkens te vroeg voor zijn volgende voeding en leek hij nooit genoeg te hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Mariannevdv85

Ah fijn dat je het zo in de gaten kunt houden. Ik las ergens ook wel dat he ...
Oh dat wist ik niet! Goed om te weten, thnx :-)

4 jaar geleden

Wij zitten sinds 3 weken op 4 voedingen. Moesten hem om 22.00 altijd uit een diepe slaap wakker maken. Slaapt nu alsnog van 7 tot 6.30/7.00 (18.5week)